استانی 09:52 - 22 مرداد 1401

اعزام کتابخانه سیار خودرویی به روستاهای محروم آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار مهر، اسد بابایی صبح شنبه در جلسه بررسی مشکلات کتابخانه های عمومی شهرستان اسکو با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا امکانات کتابخانه ای در روستاهای استان ایجاد کنیم، افزود: ساکنان روستاهای آذربایجان شرقی به خدمات کتابخانه ای نیازمند هستند و برای همین منظور کتابخانه سیار خودرویی در استان راه اندازی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه احداث کتابخانه در تمامی روستاهای استان در حال حاضر مقدور نیست، افزود: با اعزام کتابخانه سیار خودرویی به روستاها این نیاز مردم برطرف می‌شود.

مدیر کل کتابخانه های آذربایجان شرقی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم نیاز به کتاب و کتابخوانی را در روستاها مرتفع کنیم، افزود: همچنین برنامه‌هایی نیز برای حل مشکلات کتابخانه های شهری استان داریم.

کتابخانه جدید شهر سهند تجهیز شود

فرماندار شهرستان اسکو نیز در این جلسه بر لزوم تکمیل تجهیزات و امکانات کتابخانه تازه احداث شهید قاسم سلیمانی شهر سهند تاکید کرد.

حسین فیروزی افزود: با توجه به افزایش و انتقال جمعیت سرریز شهرهای اطراف به شهر سهند نیاز به بهره برداری هر چه سریع‌تر این کتابخانه از ضروریات بوده و لازم است شرکت عمران سهند نسبت به تکمیل نواقصات این کتابخانه اقدام کرده و ساختمان کتابخانه را تحویل نهاد کتابخانه های عمومی استان دهد.


11652423
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است