استانی 23:32 - 18 آبان 1398
جانشین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد:
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: یکی از فعالیت های دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه های مختلف مطالبه گری آرمان های انقلاب اسلامی است.

مطالبه گری دانشجویان بسیج دانشجویی از آرمان های انقلاب است

سید "مسعود پرهیزگار" در بازدید از غرفه ایسنا در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: یکی از رسالت های اصلی بسیج دانشجویی تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است و حضور در عرصه های مختلف و تاثیرگذاری درجامعه یکی از کارهایی است که نیروهای تراز انقلاب اسلامی باید خود را برای آن آماده کند.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت های دانشجویان حساس بودن نسبت به جامعه اطرافشان است ادامه داد: دانشجویان باید نگاه جامعی از جامعه پیرامون خود داشته باشند. 

جانشین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از فعالیت های دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه های مختلف مطالبه گری آرمان های انقلاب اسلامی است.

پرهیزگار با بیان اینکه یکی از مهمترین آرمان های انقلاب اسلامی، مطالبات به حق مردم است تصریح کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند: جوانان باید با شور و نشاط، پیگیر و مطالبه گر هوشمندانه و مداوم آرمان های انقلاب اسلانی باشند.

وی افزود: بر همین مبنا کارهای خیلی خوبی از جمله وصول مطالبات کارگران سد "چم شیر" انجام گرفته است.

جانشین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مطالبات در چند حوزه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و دانشجویی است که مطالبات اجتماعی به دو قسمت مربوط به مردم و مباحث سیاسی_مدیریتی تقسیم می شود.

پرهیزگار ادامه داد: غالب کار این مطالبه گران این است که فریاد مردم باشند و یا مشکلات مردم و استان را پیگیری کنند، یا راهکار بدهند و یا جلوی به انحراف کشیدن برخی مسئله ها را بگیرند.

وی اظهار کرد: در بحث اعزام به راهپیپایی اربعین از مسئولین دانشگاه های استان تشکر می کنیم که امسال زمینه را فراهم کردند و بیش از ۲۰۰۰ دانشجو برای راهپیمایی اربعین اعزام شدند.

جانشین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمدعنوان کرد:  تابستان امسال حدود ۲۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف در استان شروع به کار کرده و موسسات خیریه با روندی متفاوت تر به مناطق محروم ورود پیدا کردند.

پرهیزگار تصریح کرد: این اردوهای جهادی در حوزه های زیرساخت، فرهنگی، سلامت و بهداشت، تخصصی دندانپزشکی، تعلیم و تربیت و ...فعالیت داشتند.

وی بیان کرد: در تلاش هستیم که طرح اردوهای جهادی در طول سال تدوام داشته باشد.

به گزارش ایسنا، جانشین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشجویان در زمینه تعلیم و تربیت و کمک به دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار و حتی در حاشیه شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران برای رفع موانع تحصیلی در حوزه اقتصاد مقاومتی و اشتغال ورود خواهند کرد.

پرهیزگار همچنین در مورد خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا" افزود: این خبرگزاری به عنوان اولین خبرگزاری دانشجویی کشور با رسالت اینکه صدای دانشجو باشد تاسیس شد تا فعالیت های دانشجویی اطلاع رسانی شود و تاثیر دانشجو در جامعه دیده شود.

انتهای پیام


10288710
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است