ورزشی 09:47 - 03 آذر 1393
وضعیت فوتسال در نشست کمیته فنی مورد بررسی قرار گرفت
کمیته فنی فدراسیون فوتبال مقرر کرد در جلسه بعدی این کمیته خسوس در مورد عملکرد تیمش در گرندپریکس و همچنین اینکه می‌خواهد همه چیز فوتسال تحت کنترل خودش باشد، توضیح دهد.

۲ فوتسالی به کمیته فنی فدراسیون اضافه می‌شوند/ سرمربی تیم ملی در جلسه بعدی توضیح می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ روز گذشته کمیته فنی فدراسیون فوتبال از ساعت 15 با حضور اعضا و در غیاب علی کفاشیان رئیس فدراسیون، تشکیل جلسه داد.

در شرایطی که پیش از این عباس ترابیان اعلام کرده بود گزارش خود از تورنمنت گرندپریکس و عملکرد خسوس کاندلاس را در این جلسه مطرح خواهد کرد اما در پایان نشست، آیت‌اللهی نایب‌رئیس فدراسیون در مصاحبه‌اش صحبتی از فوتسال به میان نیاورد و تصور شد که بحث فوتسال در این نشست مطرح نشده است.

با عباس ترابیان که تماس گرفتیم تاکید کرد که در جلسه حضور داشته و تمام مواردی که قبلا اعلام کرده بود را مطرح کرده است.

وی در این جلسه ابتدا به صورت کلی در مورد فوتسال صحبت کرد و حضور در تورنمنت چین بعد از بازی دوستانه با روسیه را مقرون به صرفه ندانست، چراکه تیم‌های شرکت‌کننده در این تورنمنت خیلی مدعی نیستند که بخواهیم یک روز بعد از دیدار با روسیه عازم این کشور شویم.

بحث دیگری که از سوی ترابیان مطرح شد، تعطیلی تیم ملی جوانان از سال 92 بود.

وی دراین‌باره گفت: «ما از سال گذشته تاکنون حتی یک جلسه تمرینی هم در این رده نداشته‌ایم. به این شکل استعدادها از بین خواهند رفت. پیش از این بازیکنان بزرگ زیادی از رده جوانان به تیم ملی بزرگسالان معرفی شده و حتی لژیونر شده‌اند. این یکی از معضلات است که لیگ جوانان داریم اما تیم ملی جوانان نداریم.»

اینکه اکنون مسئولیت تیم‌های ملی رده‌های مختلف در اختیار خسوس کاندلاس است، از دیگر نکاتی است که ترابیان به آن اشاره کرد و گفت که دلیلی ندارد همه چیز در اختیار خسوس باشد. 

وی تاکید کرد: اکنون اکثریت مربیان کادرفنی قرارداد ندارند و این نشان می‌دهد که کار به صورت جدی دنبال نمی‌شود.

عضو هیات امنای گرندپریکس برزیل در ادامه گزارشی از بازی‌های گرندپریکس برزیل ارائه کرد و یادآور شد: تیم ملی روسیه 30 نوامبر به ایران می‌آید و این درحالی است که سرمربی ما 29 نوامبر از اسپانیا به ایران بازخواهد گشت. هنوز لیست تیم ملی برای این بازی اعلام نشده و هاشم‌زاده هم گرچه می‌تواند در آینده و بعد از کسب تجربیات لازم، مربی خوبی شود اما امروز عملا نمی‌تواند جای سرمربی تصمیم‌گیری کند. این ایراد کار خسوس است و من هشدار می‌دهم که به این شکل فوتسال در حال سقوط است. بحثی در مورد تعویض و تغییر آدم‌ها ندارم اما متاسفانه امروز کار نصفه و نیمه انجام می‌شود.

بعد از صحبت‌های ترابیان،‌ قرار شد از این پس دو نفر از فوتسالی‌ها در جلسه کمیته فنی حضور داشته باشند تا در مورد مسائل مختلف بحث و بررسی صورت بگیرد. همچنین مقرر شد که خسوس در جلسه بعدی کمیته فنی حضور داشته باشد تا در مورد عملکرد تیم ملی در گرندپریکس و اینکه همه چیز را در کنترل خودش می‌خواهد، صحبت کند.


5255676
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است