استانی 15:19 - 03 مرداد 1393
امام جمعه چابکسر:
امام جمعه چابکسر گفت: خودباوری مسلمانان بارزترین نتیجه راهپیمایی روز جهانی قدس است.

خودباوری مسلمانان نتیجه راهپیمایی روز جهانی قدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از چابکسر، حجت‌الاسلام محمود کشاورز قاسم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم اشغالگر قدس اظهار کرد: جنایتکاران جنگی رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

وی به حضور پر شور مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: راهپیمایی مسلمانان سبب شده مردم فلسطین امیدوارتر از گذشته به رهایی و آزادی بیندیشند.

کشاورز قاسم‌آبادی با بیان اینکه تمام مسلمانان امروز فریاد مرگ بر رژیم صهیونیستی را سر دادند، تصریح کرد: خودباوری مسلمانان بارزترین نتیجه راهپیمایی روز جهانی قدس است.

امام جمعه چابکسر راهپیمایی روز جهانی قدس را احیاگر مطالبات مردم فلسطین خواند و بیان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام به‌ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف است.

وی راهپیمایی روز جهانی قدس را اعلام انزجار مسلمانان علیه رژیم جعلی صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: پیوند بیداری اسلامی و آرمان آزادی قدس شریف در راهپیمایی روز جهانی قدس نمایان می‌شود.

کشاورز قاسم‌آبادی در ادامه به پنجم مرداد ماه سالروز انتصاب آیت‌الله طالقانی به امامت جمعه تهران از طرف امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: دشمن از اقامه نمازهای جمعه وحشت دارد.

امام جمعه چابکسر با اشاره به اینکه نماز جمعه تریبون حق‌طلبی مسلمانان است، خاطرنشان کرد: اکنون بیش از 700 نماز جمعه در کشور اقامه می‌شود.

وی نماز جمعه را پایگاه تبیین حقایق دین و مسائل سیاسی توصیف کرد و یادآور شد: بیداری اسلامی برگرفته از تریبون نماز جمعه است.

*روز جهانی قدس نویدبخش پیروزی مردم فلسطین است

بخشدار چابکسر نیز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این شهر با قدردانی از حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: راهپمیایی روز جهانی قدس نویدبخش پیروزی مردم فلسطین است.

حسین رمضان‌خواه حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس را نشانه علاقه‌مندی به ولایت عنوان کرد و افزود: دشمن با حضور مردم در صحنه جرأت تعدی به جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

وی با تأکید بر حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم فلسطین، تصریح کرد: پشتیبانی مسلمانان از مردم فلسطین موجب پیروزی در مقابل رژیم صهیونیستی می‌شود.


4322559
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۲۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۲۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» پیکر یک شهید گمنام در کرج پس از تشییع و استقبال از سوی مردم شهیدپرور شهرستان کرج، در مرکز تحقیقات سلامت و کشاورزی سازمان انرژی اتمی به خاک سپرده شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرمانده انتظامی بندرعباس از شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون تانکر حامل سوخت و کشف 25 هزار لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس اداره آتش نشانی کیش دلیل آتش سوزی امروز ساختمان نیمه کاره در این جزیره را که موجب ایجاد حجم بسیار وسیعی از دود شده بود را جوشکاری بدون در نظر گرفتن شرایط محیطی اعلام کرد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از یک میلیون و 160 هزار تن محصول گندم در استان خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: با همکاری و هماهنگی با تولیدکنندگان، 40 مشکل اساسی در حوزه تولید و صنعت شناسایی و دسته بندی شد و در بخش های مختلف برای برون رفت از مشکلات به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار ایلام بر فعال شدن معادن بیتومین استان و تبدیل ظرفیت های بالقوه به بالفعل تاکید کرد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از محکومیت 23 میلیارد ریالی مدیر کشتارگاه مرغ به دلیل گرانفروشی خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تکمیل سد سرپری نیازمند 350 میلیارد تومان اعتبار است، گفت: اگر دولت کمک کند سال آینده کار ساخت سد به اتمام می رسد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است