استانی 22:26 - 03 آبان 1393
نماینده مردم قزوین در مجلس:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس، خبرنگاری حرفه‌ای را مستلزم آموزش، روزآمدی و کارآمدی دانست و بر تحقق بیش از پیش آن در میان اصحاب رسانه‌ این استان تأکید کرد.

خبرنگاری حرفه‌ای نیازمند آموزش و روزآمدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین‌، داود محمدی عصر امروز در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاری، روزنامه‌نگاری و قلم زدن حرفه‌ای الزامات و اقتضائاتی دارد و نیازمند آموزش، کارآمدی و روزآمدی است که باید هرچه بیشتر دنبال شود.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن اظهار کرد: زمینه مقابله با جنگ نرم و لازمه موفقیت در آن مجهز شدن به قدرت نرم است که یکی از ارکان مهم آن در دستان نهایی قلم قرار دارد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی موضوعات فرهنگی و جنگ نرم را از دغدغه‌های مقام معظم رهبری برشمرد و ادامه داد: رسانه‌ها می‌توانند با ایفای نقش به عنوان آیینه اجتماع در تقویت ارکان نظام از طریق شکل‌دهی افکار عمومی مؤثر باشند.

محمدی اضافه کرد: تحقق صحیح این وظیفه روزآمدی و آموزش را می‌طلبد که اصحاب رسانه باید خود را به آن مجهز کنند تا بتوان در عرصه جنگ نرم نیز همچون دیگر دوران شکوهمند عمر انقلاب به پیروزی رسید.

در این مراسم که مرتضی روزبه استاندار، محمدعلی حضرتی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حسین صلح‌جو رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، مهدی احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه‌ استان قزوین نیز حضور داشتند از برگزیدگان ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاة‌های خبری این استان تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است؛ فریدون صدیقی از روزنامه همشهری، بیژن مقدم مدیرمسئول روزنامه جام جم، محمد نوری از روزنامه ایران به همراه حسن قائدی در بخش عکس داوری آثار این جشنواره را برعهده داشتند.


5038311
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است