استانی 15:00 - 08 اسفند 1395
فرماندار شهرستان اهر خبر داد:
اهر - فرماندار شهرستان اهر گفت: تاکنون si نفر در انتخابات میاندوره ای مجلس دهم در اهر و هریس ثبت نام کردند.

ثبت نام ۳ نفر برای انتخابات میاندوره ای مجلس دهم در اهر و هریس

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد عابدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ثبت نام کاندیداهای میاندوره ای مجلس دهم در اهر و هریس از صبح امروز شروع شده است، اظهار کرد: از بدو آغاز ثبت نام از کاندیداهای انتخابات میاندوره ای مجلس دهم در اهر و هریس سه نفر نام نویسی کردند و مابقی کاندیداهای فرصت یک هفته ای برای ثبت نام دارند.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: در راستای برگزاری میاندوره ای مجلس دهم ۱۴۵ صندوق اخذ رای پیش بینی کرده ایم که ۸۷ صندوق رای گیری در روستاها خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه از مجموع صندوق های اخذ رای ۸۳ صندوق سیار و ۶۲ صندوق ثابت در شهرستان اهر خواهیم داشت، گفت: تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور اندیشیده شده و در این رابطه هیچ گونه مشکلی نداریم.

عابدی با ذکر اینکه بیش از سه هزار نفر مسئولیت برگزاری انتخابات شهرستان اهر را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۸۳ هزار نفر در اهر و ۵۰ هزار نفر در هریس واجد شرایط رای دادن در انتخابات مجلس هستند.


8859885
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرماندار کوهبنان از ریزش معدن زغال سنگ در منطقه طغرالجرد خبر داد و گفت: در این حادثه یکی از نیروهای معدن اصلی زغال سنگ جان باخت.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» بیمارستان بنت الهدی در مرکز استان خراسان شمالی با گذشت حدود 57 سال از آغاز فعالیت، دیگر توان ارائه خدمات به مادران و نوزادان را ندارد و ضرورت راه اندازی یک مرکز جدید برای حل مشکلات مرکز استان بسیار ضروری است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار خراسان رضوی بر رسیدگی به آسیب دیدگان ناشی از سیلاب در شهرستان کلات تاکید کرد و گفت: باید با تمام توان برای وضعیت های احتمالی سیل پیش رو آمادگی داشته باشیم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس هیئت فوتبال اصفهان گفت: برای حل مشکل زمین فوتبال ساحلی جلسات متعددی برگزار شده و این مشکل طی 3 ماه آینده حل خواهد شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از ثبت 6 اثر میراث منقول این استان در فهرست آثار ملی کشور خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» اداره کل هواشناسی خوزستان با صدور اطلاعیه ای نسبت به ورود توده گرد و خاک و تداوم آن تا اواخر وقت امروز؛ شنبه 29 اردیبهشت هشدار سطح زرد صادر کرد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تأکید بر مقابله با تکثیر پشه آئدس در جلوگیری از شیوع بیماری های تب دار گفت: پشه آئدس در 2 شهرستان جنوبی استان از جمله عسلویه و کنگان مشاهده و عملیات سم پاشی آغاز شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» اختتامیه هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با حضور هنرمندان و گروه هایش نمایشی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست اداره میراث فرهنگی نطنز از اختصاص 180 میلیارد ریالی تسهیلات به حوزه میراث نطنز خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مرکز مدیریت راه های کشور با اعلام وضعیت لغزندگی در محورهای استان خراسان شمالی از مسافران خواست سفر خود را به این استان در روزهای آینده انجام دهند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است