استانی 12:48 - 29 مهر 1393
آیت‌الله علوی‌گرگانی:
یکی از مراجع تقلید قم با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله مهدوی‌کنی را تسلیت گفت.

آیت‌الله مهدوی‌کنی منشاء خدمات ارزنده‌ای به نظام و انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام تسلیت آیت‌الله علوی گرگانی آمده است: خبر ارتحال عالم ربانی و فقیه عالی‌مقام آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدرضا مهدوی کنی موجب تأسف اینجانب شد.

در این پیام تصریح شده است: این عالم بزرگوار در دوران‌های مختلف زندگی منشاء خدمات مختلف به نظام و انقلاب و تربیت شاگردان مبرز و لایق بودند و در مواقع مختلف با موضع‌گیری‌های مناسب خویش در راستای تقویت انقلاب و دفاع از ولایت گام‌های مفیدی برداشتند.

در این پیام افزوده شده است: ایشان در زمان مرحوم امام خمینی(ره) یار صدیق برای آن رهبر فرزانه بودند و به پیشبرد اهداف نظام کمک کردند و همچنین با پایه‌گذاری سبکی جدید در علم آموزی و جذب شاگردان شایسته به تربیت نیروهای متعهد همت گماشتند.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب این ضایعه را در درجه اول به محضر امام زمان(عج) و سپس به مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و همچنین به ملت شریف ایران و نیز به بیت شریف ایشان و همه دوستداران و شاگردان ایشان تسلیت گفته و صبر و اجر جزیل برای آنها از خداوند مسئلت می‌کنم.


5004145
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اجرای طرح سلامت خانواده گفت: با اجرایی شدن این طرح زمینه استخدام و جذب نیروی ماما در طرح سلامت خانواده فراهم شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه از موافقت وزارت بهداشت با راه اندازی سه رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» دبیر قرارگاه جمعیت اصفهان با بیان اینکه قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در 9 کمیته راه اندازی شد، گفت: حدود 294 مصوبه تاکنون به تصویب رسیده که حدود 90 درصد این مصوبات مربوط به قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه است...
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون خدمات شهری شهرداری کرج از انتقال وانت بارهای دستفروشی که اقدام به سد معبر می کنند، در صورت عدم توجه به هشدارها به پارکینگ خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس قوه قضائیه گفت: مقوله حل اختلاف، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود؛ ما باید موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش و ... ببریم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی، گفت: یک عامل فروش که بیش از 100 کیلو مرغ را خارج از شبکه به فروش رسانده بود، 100 میلیون تومان جریمه شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبادان گفت: 540 تن محموله کاه حبوبات توسط کارشناس قرنطینه جهاد کشاورزی از ابتدای سال جاری تاکنون مورد بررسی و از اروندکنار به کشور کویت صادر شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: استان بوشهر از استان های پیشرو در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است و بخش زیادی از مصوبات این کارگروه در بوشهر عملیاتی و اجرایی شده، بوشهر یک الگوی مناسب در این عرصه است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون باز آفرینی و نوسازی بافت شهری اداره کل راه و شهر سازی استان همدان، گفت: شهر همدان مرکز استان بر اساس آمار های موجود 2193 هکتار محدوده باز آفرینی دارد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی خوزستان، از انفجار مین در منطقه فکه و مصدوم شدن یک نفر خبر داد .

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است