ورزشی 15:07 - 10 اردیبهشت 1403
سرپرست فدراسیون دو و میدانی گفت: فدراسیون را با کمترین تنش و معضل تحویل رئیس جدید می‌دهیم.

مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم

حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد: بعد از مسابقات داخل سالن آسیا، مسائلی بود که باید حل می‌شدند. سعی کردیم بیشتر انرژی خود را برای آمادگی نفراتی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند، بگذاریم. در این باره کمک‌های وزارت ورزش را نیز داشتیم.  

او  ادامه داد: هفته آینده جلسه‌ای در کمیته ملی المپیک خواهیم داشت و موارد و خواسته‌ها را آنجا مطرح می‌کنیم تا آنها نیز به فدراسیون کمک کنند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه آیا فدراسیون با بدهی مواجه است یا نه، گفت: فدراسیونی که بدهکار نباشد، فدراسیون نیست. به هر حال یک رویداد بزرگ برگزار شد و همه برای آن زحمت کشیدند. اینگونه رویداد‌ها هزینه‌هایی را هم برای فدراسیون دارد، اما گفته‌ام که هر کمبود و مشکلی باشد، برعهده می‌گیرم.

مطیعی درباره رویکرد فدراسیون دوومیدانی به انتخابات گفت: کسانی که از من شناخت دارند و سابقه من را می‌دانند، به این موضوع آگاه هستند که هیچ رویکردی ندارم و از طرف معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و هیچ‌کس صحبتی در این باره نشده. در ابلاغ من هم موضوع بی‌طرفی آمده است. وزارت ورزش دخالت و نظر خاصی در انتخابات ندارد و مجمع به این جایگاه رسیده است که فرد اصلح را انتخاب کند و فدراسیون را با کمترین تنش و معضل تحویل رئیس جدید بدهد.

او ادامه داد: ما در سال المپیک هستیم و ابر و باد و مه و خورشید و فلک باید در کار باشند تا ورزشکاران ما به این رویداد برسند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره انتقادات حسین رسولی و چند ورزشکار دیگر از وضعیت حاکم بر دوومیدانی تصریح کرد: ما رشته‌ها و ماده‌های زیادی داریم. بر همین اساس فیروزی را به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم تا این مسائل و مشکلات را رصد کرده و حل کند و با من در تماس باشد تا مشکلات حل و فصل شود.


12051742
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» پیشکسوت باشگاه استقلال بر این اعتقاد است که سه دیدار پایانی آبی ‌پوشان در فصل جاری سخت تر تمام دیدارهای گذشته این تیم است.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» شاگردان پپ گواردیولا با پیروزی در یک بازی معوقه صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس را در فاصله یک هفته به پایان این مسابقات از آرسنال پس گرفتند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» قهرمان زودهنگام لالیگا با کسب یک پیروزی قاطع خانگی نشان داد که در بازی های تشریفاتی اش هم خیال امتیاز دادن به رقبا را ندارد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» در پایان هفته ای که جیرونا امتیاز از دست داد، بارسایی ها حداکثر استفاده را از بازی خانگی برابر حریف باسکی خود بردند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس فدراسیون هندبال گفت: هندبال به حدی رسیده که 10 تیم ملی داریم که سهمیه های جهانی هم گرفته اند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» نماینده وزن 57 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در اولین گزینشی المپیک که از کسب سهمیه بازمانده بود، به وزن غیرالمپیکی رفت.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» در آستانه پایان فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال فرانسه، بهترین های این تورنمنت معرفی شدند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل باشگاه سپاهان با اعلام اینکه پدرش در گذشته مشاور این باشگاه بوده است، مدعی شد هوادار قدیمی باشگاه پرطرفدار اصفهانی است.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» حریفان تیم شهرداری گرگان در سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا 2024 مشخص شدند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن های ورزشی صبح امروز برگزار شد و انتخابات به دور دوم کشیده شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است