استانی 14:46 - 01 مهر 1399

۱۰ درصد از طلاق‌ها درزنجان منجر به سازش شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی قیداری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه طلاق طی سال گذشته دراستان زنجان کاهش یافته است، گفت: طی ۶ ماهه سالجاری نرخ طلاق دراستان رشد دارد.

وی با بیان اینکه در ۶ ماهه سالجاری درخواست طلاق دراستان بیش از ۲ هزار و ۲۴۷ فقره بوده است، اظهار کرد: بیشترین درخواست طلاق از سوی زوجه بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، با بیان اینکه طی ۶ ماهه سال گذشته ۱۳.۵ درصد طلاق‌ها در استان منجر به سازش شد است، گفت: در ۶ ماهه سالجاری تنها ۱۰ درصد از طلاق‌ها منجر به سازش شده است.

محمدی قیداری تاکید کرد: با شیوع بیماری کرونا روند طلاق هم افزایش داشته و زوجین تفاوت‌ها را در زندگی خود لمس می‌کنند.

وی به سامانه تصمیم اشاره کرد و یاد آورشد: سامانه تصمیم لینک بین دستگاه قضائی و سازمان بهزیستی بوده و دستگاه قضائی و بهزیستی اطلاعات متقاضیان طلاق را در بانک اطلاعات خود ثبت می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، گفت: در این سامانه درصدد این هستیم تا طلاق را در استان کاهش بدهیم و طی ۶ ماهه سال جاری عدم احساس مسئولیت، عدم تفاهم، خیانت، اعتیاد و بیکاری به ترتیب علت بیشتر طلاق‌ها در استان زنجان بوده است.

محمدی قیداری گفت: باید آگاهی لازم از ازدواج در جامعه به خوبی انجام شود چرا که جوانان بدون آگاهی اقدام به ازدواج می‌کنند.


10728823
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است