استانی 13:58 - 02 فروردین 1398
رئیس پلیس‌ راه استان از ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان قزوین خبر داد.

ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، سرهنگ نصرالله بیگلری اظهار کرد: هم اکنون محورهای مواصلاتی استان به خصوص در آزادراه‌های «قزوین – رشت»، «قزوین- زنجان» و «قزوین – کرج» شاهد ترافیک سنگین هستیم.



رئیس پلیس‌راه استان قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه قزوین استان گذر است و هموطنان زیادی از غرب، شرق و شمال کشور وارد استان قزوین می‌شوند و پس از ساعت‌ها رانندگی خسته و خواب آلود هستند توصیه می‌شود حتماً شب قبل از سفر استراحت کرده و در طول مسیر نیز در زمان خستگی و خواب آلودگی با هدایت خودرو به پارکینگ مناسب و استراحت کافی به مسیر سفر خود ادامه دهند.



وی تأکید کرد: با توجه به ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی از تغییر مسیر ناگهانی خودداری و فاصله طولی را رعایت کنند.



رئیس پلیس‌راه استان قزوین با اشاره به اینکه عوارضی‌های «قزوین- زنجان» و «قزوین –کرج»به جزء «قزوین – رشت» دارای گیت‌های الکترونیکی پرداخت عوارضی است رانندگان می‌توانند با احتیاط و بدون توقف از محل عوارضی عبور کنند.



وی از تمامی رانندگان خواست: در طول مسیر سفر از عجله و شتاب‌زدگی در رانندگی و حرکت با دنده عقب خودداری و در هر 2 ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کنند.

یک کشته در برخورد خاور با عابر پیاده در آزادراه

بیگلری  اعلام کرد: در ساعت 20 شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سانحه رانندگی در لاین شمالی آزادراه «قزوین- زنجان» حوالی «قره باغ» بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه در محل حاضر شدند.



وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل وقوع حادثه مشخص شد یک دستگاه خاور با راننده یک دستگاه پراید که در شانه خاکی آزادراه به علت نقض فنی خودرو پارک و راننده در حال تعمیر خودرو بوده برخورد و راننده مصدوم می‌شود.



رئیس پلیس راه استان گفت: بلافاصله مصدوم حادثه توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام که متأسفانه مصدوم به علت شدت ضربات وارده در بیمارستان فوت کرد.

بیگلری خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس‌راه علت این حادثه رانندگی را عدم توجه به جلو راننده کامیون خاور به میزان 50 درصد و نقض ماده 4 قانون ایمنی راه‌ها از سوی راننده سواری پراید به میزان 50 درصد اعلام کردند.

انتهای پیام


10084730
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۲۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» همزمان با دهه کرامت و حضور کاروان زیرسایه خورشید در شهرستان قشم و عیادت خادمان حرم رضوی از بیماران این جزیره، بیمارستان قشم هوای خوش رضوی را نفس کشید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: مردم هرمزگان 419 میلیارد و 494 میلیون تومان در راستای رفع مشکلات محرومان و نیازهای ضروری خانواده های تحت حمایت این نهاد، کمک مالی انجام داده اند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به پیش بینی بارش رگباری باران، رعد و برق و تگرگ به ویژه در جاده کرج ـ چالوس گفت: مسافران به دلیل خطر احتمال سقوط سنگ در حاشیه این جاده توقف نکنند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش از رقابت 150 شناگر از سراسر کشور برای راهیابی به تیم ملی خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» طی بازدید رئیس کل، دادستان و قضات دادگستری استان خراسان جنوبی آزادی 36 زندانی با بهره مندی از ارفاقات قانونی، رقم خورد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» دبیر کانون های رضوی استان ایلام با اشاره به فعالیت 195 یاور رضوی در استان ایلام گفت: 40 محور خدمتی از سوی آستان قدس رضوی برای اجرا در دهه کرامت در استان پیش بینی شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: به همت بسیج سازندگی خراسان جنوبی آب در قنات روستای حصاردارباغ شهرستان خوسف پس از 20 سال جاری شد. 
استانی
«خبرگزاری تسنیم» کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از ورود سامانه بارشی از عصر فردا در استان خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برنامه های گرامیداشت 14 و 15 خرداد را در شهرستان ورامین تشریح کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است