بازار 23:00 - 01 مرداد 1398

تور ترکیه | نحوه تعیین قیمت | بی‌کیفیت یا ارزان؟ لوکس یا گران؟

بزرگترین چالش مسافران کشور ترکیه این است که نمی‌دانند قیمت تور ترکیه بر چه اساسی تعیین می‌شود. اگر شما بدانید که نحوه تعیین قیمت تور ترکیه به چه شکل است، می‌توانید براساس شرایط خود برای خرید تور اقدام کنید. قیمت تورهای ترکیه براساس هتل محل اقامت و بلیط رفت و برگشت هواپیما تعیین می‌شود اما این همه چیز نیست! در ادامه نکات مهمی برای خرید تور ترکیه به شما اعلام می‌کنیم که ممکن است در هیچ جایی نمونه آن را نبینید. این نکات قطعا کمک شایانی در خرید تورهای ترکیه به شما می‌کند.

1. بهترین ساعات پروازی ترکیه را باید بشناسید.

بهترین ساعات پروازی ترکیه از نظر هزینه بلیط هواپیما و هزینه اقامت در این کشور بررسی می‌شود. اگر پرواز رفت شما صبح و برگشت‌تان شب باشد، هزینه بیشتری برای بلیط هواپیما می‌پردازید اما هزینه اقامت‌تان کمتر می‌شود و شما یک روز کامل دارید. اما اگر پروازتان شب به صبح باشد، هزینه کمتری برای بلیط می‌پردازید و باید برای 1 شب بیشتر هتل رزرو کنید. بهترین ساعت پروازی به ترکیه صبح به شب می‌باشد و شما در این حالت، هزینه کمتری برای تور ترکیه می‌پردازید.

2. هدف خود را از سفر به ترکیه باید بدانید.

هدف شما از سفر به ترکیه، می‌تواند تعیین کننده محل اقامت شما باشد. به طور مثال اگر برای اهداف اداری به استانبول سفر می‌کنید، بهتر است در منطقه تکسیم، اگر برای اهداف توریستی به این شهر سفر می‌کنید، بهتر است در منطقه آکسارای و یا فاتح و اگر قصد دارید یک سفر لوکس به استانبول را تجربه کنید، بهتر است در منطقه بشیکتاش اقامت داشته باشید.

3. تورهای لحظه آخری می‌تواند هزینه‌های شما را کنترل کند.

گاهی تا چند روز قبل از شروع سفر، چند صندلی هواپیما و یا اتاق‌های هتل خالی می‌ماند که آژانس‌های مسافرتی این ظرفیت‌های خالی را با تخفیف ویژه به مسافران ارائه می‌کنند. تا زمان پرواز اگر به هر دلیلی پرواز پر نشود قیمت تور تا حد زیادی پائین می‌آید که به فروش برود. تقریبا اکثر مسافران از این قضیه مطلع هستند و ترجیح می‌دهند از تور لحظه آخری استانبول استفاده کنند و هزینه کمتری برای اقامت پرداخت کنند. معمولا بیشترین تورهای لحظه آخری استانبول را می‌توان در فصل پائیز و زمستان خریداری کرد. چرا که در این بازه زمانی گردشگران کمتری به استانبول سفر می‌کنند و معمولا ظرفیت هتل‌ها و هواپیما به طور کامل تکمیل نمی‌شود.

4. ایرلاین‌هایی که به سمت ترکیه پرواز می‌کنند را باید بشناسید.

در کل، 8 ایرلاین از تمامی شهرهای ایران به سمت ترکیه پرواز دارند. ایرلاین‌های قشم ایر، تابان، اطلس، پگاسوس، ماهان، ایران ایر، ایران ایرتور و ترکیش از شهر تهران و فرودگاه بین المللی امام خمینی، ایرلاین‌های ترکیش و قطر از مشهد، ایرلاین‌های آتا، ایران ایرتور و ترکیش از تبریز، و ایرلاین ترکیش نیز از شیراز و اصفهان به سمت ترکیه پرواز می‌کنند. توجه داشته باشید که ارزان ترین ایرلاین تابان و گران‌ترین آن‌ها ترکیش می‌باشد.

5. یک نکته مهم در مورد خرید بلیط رفت و برگشت ترکیه که حتما باید بدانید.

بلیط رفت و برگشت ترکیه از 6 تا 7 ماه قبل از تاریخ سفر قابل خرید می‌باشد. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که هرچه به تاریخ سفر نزدیک‌تر می‌شویم، هزینه‌های بلیط رفت و برگشت افزایش پیدا می‌کند. به طور مثال، بهتر است برای کنترل قیمت تور استانبول، اول بلیط رفت و برگشت خود را تهیه کنید و سپس برای رزرو هتل اقدام کنید. شما برای رزرو هتل محدودیت زمانی ندارید.

6. بهترین مدت زمان اقامت در ترکیه را باید بدانید.

بهترین مدت زمان اقامت در ترکیه، 3 شب و 4 روز می‌باشد. در این حالت، شما هزینه کمتری برای پروازهای ترکیه می‌پردازید. البته این نکته را در نظر داشته باشید تعداد شب‌های اقامت را خودتان نیز می‌توانید انتخاب کنید.

 

پس برای خرید تور ترکیه دانستن بهترین ساعات پروازی ترکیه، دانستن هدف سفر به ترکیه، خرید تورهای لحظه آخری، آشنایی با ایرلاین‌های ترکیه، تایم خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما و بهترین مدت زمان اقامت در ترکیه تا حدود زیادی می‌تواند هزینه‌های شما را کاهش دهد. کارشناسان تور ترکیه نهال گشت براساس تمامی موارد  اعلام شده برای متقاضیان اقدام به خرید تور می‌کنند. برای اطلاع از قیمت تورهای ترکیه آژانس هواپیمایی نهال گشت و پیوستن به باشگاه مشتریان 45،000 این گروه خدمات مسافرتی، می‌توانید با شماره 02633143 تماس گرفته و یا به سایت NahalGasht.com مراجعه نمائید.


10186744
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است