بازار 19:56 - 06 آذر 1398

پیش بینی قیمت تورهای نوروز ترکیه

گردش در میان فروشگاه های مراکز خرید بزرگ و خیره شدن به ویترین های رنگارنگ و شاید گوش دادن به صدای اذان که در زمان موعود از هر کوی و برزنی به بلندی به گوش می رسد، برخی از پررنگ ترین تصاویری باشد که از سفر به ترکیه در ذهن ها نقش می بندد.

با وجود گرانی های اخیر در ایران و سقوط قیمت ریال سفر به ترکیه و خرید تورهایی مثل تور استانبول، تور آنتالیا و یا حتی تور ارزان ترابزون و تور ارزان وان نیز برای برخی از اقشار جوامع ایرانی دشوار شده است. با این وجود اگر علاقه مند به سفر نوروزی به ترکیه هستید، توصیه می کنم که از حالا به فکر برنامه ریزی برای خرید تور وان نوروز 99 یا تورهایی از این دست باشید. در ادامه بیشتر در رابطه با این تورهای نوروزی توضیح خواهم داد تا با دید بازتری بتوانید انتخاب نمایید.

تور وان نوروز

وان شهری با فاصله 958 کیلومتر از شهر تهران است، به عبارت دیگر اگر بخواهید از تهران با اتومبیل شخصی و بدون هیچ توقفی به وان بروید باید حدود 11 ساعت در راه باشید. این موضوع باعث شده که تور زمینی وان نوروز برای ایرانیان جذاب باشد زیرا هم سفر جاده ای جالبی خواهد بود و هم پیش بینی می شود از نظر قیمتی ارزان تر از سایر سفرهای زمینی باشد. البته تور باکو نوروز هم در زمره تورهای ارزان نوروز خواهد بود که در مقاله ای جداگانه به تحلیل آن خواهم پرداخت. بنابرین تور وان نوروز چه زمینی و چه هوایی از تورهای ارزان نوروز خواهند بود.

 

تور ترابزون نوروز

ترابزون یکی از شهرهای کمتر شناخته شده کشور ترکیه است که بسیاری از گردشگران و به ویژه ایرانیان هنوز تصور درستی از این شهر ندارند. ترابزون یکی از شهرهای ساحلی ترکیه محسوب می شود که دارای جنگلهای انبوه و بنادر زیبایی است. ترابزون در حاشیه دریای سیاه قرار دارد. ترابزون از قدیم الایام یک شهر تجاری بوده و در یک سال اخیر نامش در میان شهرهای توریستی ترکیه نیز مطرح می شود. این شهر برای افرادی که طرفدار طبیعتگردی هستند و می خواهند برای تعطیلاتشان یک مقصد دنج و خوش آب و هوا و در عین حال ارزان را انتخاب کنند، مناسب است. بنابراین اگر سلایقتان با ترابزون همخوانی دارد در رزرو تور ترابزون نوروز شک نکنید زیرا این مقصد نیز برای ایرانیان از ارزان ترین مقاصد خواهد بود.

تور آنتالیا نوروز 99

آنتالیا همیشه از شهرهای گران ترکیه برای سفر و تفریح بوده و این موضوع هنوز هم تغییری نکرده است؛ اما به دلیل برنامه ریزی تورهای نوروز زمینی آنتالیا، پیش بینی می شود که در نوروز پیش رو تور آنتالیا نوروز قیمت بهتری داشته باشد. آنتالیا نیز یکی از شهرهای ساحلی مدیترانه است و انواع تفریحات آبی و رفاهی در آن وجود دارد. خرید تور نوروز آنتالیا را به افرادی توصیه می کنم که در هفته دوم به بعد نوروز قصد سفر دارند زیرا ممکن است در ابتدای نوروز هوای آنتالیا کمی سرد باشد، البته بهتر است آب و هوا را چک کنید اما عموما در ابتدای فروردین هوای آنتالیا سرد و همراه با باد است.

تور استانبول نوروز 99

شکی نیست که استانبول محبوبترین و جذابترین شهر ترکیه برای گردشگران خارجی و داخلی است. این شهر به قدری دیدنی دارد که می تواند هر کسی با هر سلیقه و سنی را مجذوب خود کند. استانبول برای طرفداران خرید، طبیعتگردی، کشتی سواری، بناهای تاریخی و دوست داران فرهنگ جذاب خواهد بود. تور استانبول نوروز همواره از تورهای مشهور نوروزی برای ایرانیان بوده و هست. پیش بینی می شود که قیمت تور نوروز استانبول 99 به نسبت امسال افزایش خواهد داشت اما اگر قصد صرفه جویی در هزینه های سفرتان را دارید، تور نوروز زمینی استانبول برای شما برنامه ریزی شده است و می توانید آن را خریداری کنید و به جای پرداختن هزینه گزاف سفر با هواپیما به وسیله اتوبوس راهی این دیار شوید.

اگر تجربه ای در زمینه خرید تور ندارید و یا این که آژانس مسافرتی خوبی را نمی شناسید، ما به شما آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی www.falat-pars.com را پیشنهاد می کنیم که سالهاست در زمینه برگزاری تورهای زمینی و هوایی تجربه دارد و مجری مستقیم تور ارمنستان نیز هست. برای اولین قدم می توانید از وبسایت این مجموعه دیدن کنید.


10303186
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است