ورزشی 11:40 - 25 خرداد 1393
با وجود قول‌های داده شده؛
علیرضا دبیر با تاکید بر پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان کمیته ملی المپیک برای دریافت بخش حداکثری اعتبارات 93 این کمیته طی سه ماهه اول سال گفت: با این حال بعید می‌دانم تا پایان خردادماه بودجه‌ای به دست‌مان برسد.

نایب رئیس کمیته ملی المپیک: تا اواسط تیرماه بودجه‌ای نمی‌گیریم

به گزارش خبرنگار مهر، تمام تلاش مسئولان کمیته ملی المپیک این بود که با توجه به برگزاری سه رویداد مهم آسیایی (المپیک نوجوانان، بازی‌های آسیایی و بازی‌های ساحلی) در سال جاری که در میان آنها بازی‌های آسیایی اهمیت زیادی برای ورزش کشور دارد، بتوانند در سه ماهه نخست سال به بخشی قابل توجهی از بودجه امسال این کمیته دست پیدا کنند. در همین زمینه هم رایزنی‌های زیادی با مسئولان مربوطه در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری انجام شد و قول‌هایی هم گرفته شد هر چند که تا به امروز هیچ بودجه‌ای به حساب کمیته واریز نشده است.

در مجموع و با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته آیا امیدی به اختصاص بودجه کمیته ملی المپیک تا پایان خردادماه وجود دارد؟ این پرسشی بود که علیرضا دبیر، نایب رئیس دوم کمیته ملی المپیک برای پاسخ به آن به خبرنگار مهر گفت: طبق رایزنی‌های انجام شده قرار بر این است تا در اولین مرحله از تخصیص اعتبارات، 75 درصد بودجه کمیته ملی المپیک به حساب این کمیته واریز شود. حتی قول‌هایی هم داده شده که در صورت امکان این بودجه بیشتر شود.

وی تصریح کرد: البته تلاش مسئولان کمیته این بود که طی سه ماهه اول سال و حداکثر تا پایان خردادماه این بودجه را بگیریم اما بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد.

نایب رئیس دوم کمیته ملی المپیک تاکید کرد: دستور تخصیص بودجه حداکثری کمیته ملی المپیک داده شده و به خزانه دولت هم ابلاغ شده است اما در حال حاضر و برای اختصاص بودجه موضوعاتی مانند یارانه در اولویت دولت هستند. با در نظر گرفتن همین مسئله بعید می‌دانم تا پایان خردادماه پولی از محل اعتبارات سال 93 به حساب کمیته ملی المپیک واریز شود. می‌توانیم امیدوار باشیم که تا 10 یا 15 تیرماه بودجه بگیریم.


3997136
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است