ورزشی 15:50 - 21 مرداد 1393
باستین در جام جهانی خیلی به من کمک کرد
ستاره خط میانی و ملی‌پوش بورسیادورتموند گفت: اگر در سوپر جام به میدان بروم، برای ۹۰ دقیقه‌ با مونیخی‌ها دوست نیستم.

گروس‌کرویتس: در سوپرجام باشم، ۹۰ دقیقه با مونیخی‌ها دوست نیستم

به گزارش خبرگزاری فارس «کوین گروس‌کرویتس» در رقابت‌های جام جهانی 2014 هر چند به بازی نیامد اما در کسب عنوان قهرمانی جهان به عنوان یک عضو سهیم شد. او همچنین دوستان خیلی خوبی نظیر باستین شواین‌اشتایگر از تیم بایرن مونیخ را پیدا کرد. هافبک دورتموندی به همین خاطر در مصاحبه‌هایش از «شواینی» و دیگر ملی‌پوشان مونیخی به عنوان دوست صمیمی یاد کرد. حتی در یک گفت‌وگوی فراموش‌نشدنی نیز از شواین‌اشتایگر به عنوان کسی که در تمرینات به او بسیار کمک رسانده، یاد کرد اما به نظر می‌رسد مسابقه فردا شب سوپرجام باشگاه‌های آلمان، این دوستی و رفاقت را برای دقایقی، ناپدید کند.

گروس‌کرویتس اظهار داشت: اگر به زمین بروم و در ترکیب باشم، برای 90 دقیقه دوستی و صمیمیت با دوستان مونیخی را فراموش می‌کنم. یعنی زمین مسابقه جایی می‌شود که دیگر دوستی برنمی‌تابد. آنوقت است که با نهایت توان می‌جنگم که تیمم برنده باشد.

او ادامه داد: هیچوقت مسابقات جام جهانی برزیل را از خاطر نخواهم برد. با تیم ملی صاحب افتخار شدم و از سویی دوستانی بسیار خوب مثل شواینی پیدا کردم. ما واقعا با هم صمیمی شدیم و همین عامل، کمک کرد برنده جام جهانی شویم.

گروس‌کرویتس ادامه داد: باستین واقعا انسان با محبتی است. او به من خیلی کمک کرد وضعیتم بهبود یابد. اغلب در اوقات فراغت می‌نشستیم و شوخی می‌کردیم. پس از آن مرتب با هم در تماس هستیم و احوال یکدیگر را جویا می‌شویم. اما متاسفم که بگویم چهارشنبه شب، برای مدت 90 دقیقه با او و دیگر مونیخی‌ها دوست نیستم.


4457432
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است