ورزشی 19:08 - 16 اردیبهشت 1393
فیفا با ارسال دو نامه جداگانه درباره پرونده‌های وینگادا و کاروالیو ضمن تشکر از اقدام باشگاه در پرداخت هزینه‌های مربوط به دادرسی، از بسته شدن کامل این دو پرونده خبر داد.

فیفا پاسخ استعلام مدیر عامل باشگاه پرسپولیس را داد/ تائیدیه رسمی فیفا مبنی بر دریافت هزینه

به گزارش ایسنا به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، امروز از طریق فدراسیون فوتبال نامه‌های جداگانه‌ای از فیفا به باشگاه پرسپولیس رسید که در جریان آنها ضمن تشکر از پیگیری فدراسیون فوتبال و اقدام باشگاه نسبت به پرداخت هزینه‌های دادرسی پرونده‌های وینگادا و کاروالیو از دریافت مبالغ واریز شده و بسته شدن کامل این دو پرونده خبر داد.

علیرضا رحیمی مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس ساعاتی پس از انتخاب به عنوان مدیر عامل باشگاه در جلسه هیات مدیره موضوع پرونده مطالبات فیفا بابت حق‌الزحمه دادرسی شکایت وینگاد و کاروالیو را مطرح کرده و بر لزوم بسته شدن این پرونده و جلوگیری از خطر کسر امتیاز یا سقوط به دسته پائین‌تر بر پرداخت حق‌الزحمه فیفا بابت دادرسی پرونده‌ها و همچنین باقیمانده مطالبات کاروالیو تاکید کرد.

در پی تصمیمات اتخاذ شده در هیات مدیره و پیگیری‌های علیرضا رحیمی، مبالغ اعلام شده از سوی فیفا در اسرع وقت پرداخت گردید و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس برای اطیمنان خاطر از واریز وجوه به حساب فیفا با ارسال نامه‌ای به مهدی محمدنبی دبیر کل فدراسیون فوتبال خواستار کسب استعلام از فدراسیون بین‌المللی فوتبال و تائیدیه رسمی فیفا مبنی بر دریافت وجوه واریزی از سوی باشگاه پرسپولیس شد و امروز نیز فدراسیون فوتبال تائیدیه کتبی و رسمی فیفا مبنی بر بسته شدن این پرونده را به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال اعلام کرد.

انتهای پیام


3675498
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است