بازار 11:52 - 26 بهمن 1399

اجاره و رزرو اقامتگاه های بوم گردی، ویلا و خانه های روستایی در سراسر ایران

ایران بوم گردی در بهار 1395 به عنوان تخصصی ترین سامانه رزواسیون اقامتگاه های بوم گردی شروع به فعالیت کرد که رفته رفته با استقبال هموطنان عزیز موفق شد در جای جای ایران بزرگ اقامتگاه هایی ناب با میزبانانی میهمان نواز را به کاربران خود معرفی کند.

با گسترش فعالیت سامانه رزرواسیون ایران بوم گردی و افزایش درخواست کاربران برای افزایش اقامتگاه های مطمئن و شایسته، علاوه بر اقامتگاه های بوم گردی، اجاره خانه های روستایی، اجاره ویلا، اجاره سوئیت و منزل مبله را نیز به اقامتگاه های خود افزود که تا به امروز توانسته با توجه به سلایق متفاوت هموطنان، انواع اقامتگاه ها از جمله ویلا در رامسر، کلبه جنگلی در ماسال، سوئیت در فیلبند، اقامتگاه سنتی در شیراز، کلبه چوبی در سوادکوه، اقامتگاه بوم گردی در یزد، سوئیت در دماوند، خانه روستایی در رودبار، اقامتگاه سنتی در اصفهان، ویلا در نوشهر، سوئیت در پاوه، ویلا در چالوس، اقامتگاه در شاندیز و طرقبه، اقامتگاه در سنندج، ویلا ییلاقی در علی آباد کتول، اقامتگاه سنتی در کاشان،  اقامتگاه بوم گردی در همدان، اقامتگاه در بوشهر، سوئیت در کیش و کلبه چوبی در لفور و 120 شهر و 500 روستا را که مقصد گردشگران می باشد را به مجموعه خود اضافه کند.

سایت ایران بوم گردی با آدرس www.iranbomgardi.com  در 24 ساعات شبانه روز در دسترس گردشگران قرار دارد و همواره اطلاعات کاملی از اقامتگاه های سراسر کشور را بصورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا به راحتی بتوانند با آسودگی خاطر، اقامتگاه منتخب خود را بصورت آنلاین رزرو نمایند.

 

شما اگر برای رزرو اقامتگاه بوم گردی، اجاره سوئیت و یا اجاره ویلا به سایت ایران بوم گردی مراجعه کنید مشاهده می کنید که ایران بوم گردی اطلاعات جالب و جامعی را برای هر اقامتگاه در اختیارتان می گذارد که در ادامه به گوشه ایی از این اطلاعات برای آشنایی بیشتر شما اشاره می کنیم

قسمت توضیحات اقامتگاه:

کارشناسان تولید محتوای ایران بوم گردی برای آشنایی هر چه بیشتر گردشگران با اقامتگاه، متن دسته اول و با کیفیتی  که مصاحبه مستقیم با میزبان بدست می آید و شامل شرایط کلی اقامتگاه، مشخصه اقامتگاه، جاذبه ای نزدیک و فاصله آنها با اقامتگاه را در دسترس کاربرن قرار داده است.

عکس های منتخب:

ایران بوم گردی از بین عکس های واقعی موجود برای هر اقامتگاه، عکس های با کیفیت و گویا با زیرنویس توضیحی را برای درک بهتر شرایط اقامتگاه در معرض دید گردشگران قرار داده است.

نکات مربوط به رزرو:

در صفحه هر اقامتگاه علاوه بر اطلاعات ذکر شده در متن اقامتگاه، نکات مربوط به رزرو هم قید شده که بصورت تخصصی تر جزئیات و اطلاعات مورد نیاز کاربر برای اقامت به آن اقامتگاه یا ویلا را در اختیارتان قرا می گیرد.

تقویم قیمتی:

شما می توانید با مراجعه به این بخش از قیمت اجاره اقامتگاه در هر روز آگاه شوید.

 

اقامتگاه های مشابه:

 اگر پس از بررسی اقامتگاهی در ایران بوم گردی آن اقامتگاه یا ویلا را کاملا مطابق میلتان نیافتید می توانید از طریق قسمت اقامتگاه های مشابه، اقامتگاه باب میلتان را به سرعت انتخاب کنید.

نقشه هوایی:

شما می توانید با با استفاده از نقشه هوایی در صفحه اقامتگاه  هر چه بیشتر با شرایط جغرافیایی منطقه آشنا شوید و با اطلاعات بیشتری مقصد سفر خود را انتخاب کنید.

نظرات کاربران:

 یکی از بخش های ویژه برای مقیاس شفافیت اطلاعات ایران بوم گردی می باشد. ایران بوم گردی از دید گردشگران در بخش نظرات کاربران یکی از شفاف ترین عملکردها را در بین سامانه های رزرواسیون دارا می باشد. در این بخش میهمانانی که اقامت در اقامتگاه و ویلا را تجربه کرده اند، نظرات خود را صریح و شفاف در مورد تجربه خود از سفر به این اقامتگاه بیان می کنند و ایران بوم گردی بنا بر اصل شفافیت و انتشار آزاد اطلاعات اقامتگاه ها، این تجربیات را پس از بررسی کارشناسان بدون ویرایش در معرض دید کاربران خود قرار می دهد. ایران بوم گردی برای این عملکرد خود 2 هدف اصلی دارد:

  1. پاسخگو نمودن میزبانان در اقامتگاه به میهمانان خود که نهایتا منجر به بهبود کیفیت میزبانی در اقامتگاه می شود.
  2. قرار گرفتن نکات مثبت و منفی اقامتگاه از دید میهمانان در سایت ایران بوم گردی این امکان را به گردشگران می دهد که به محتویات سایت اعتماد کنند و مطمئن شوند با توجه به اطلاعات موجود در صفحه اقامتگاه، آن اقامتگاه با شرایط و انتظاراتشان همخوانی دارد یا خیر.

 

چرا به ایران بوم گردی اعتماد کنیم:

ایران بوم گردی از همان ابتدا برای ارتقا اطمینان کاربران خود مجوزهای رسمی از وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع کشور دریافت کرده (همه این مجوزها در انتهای صفحات ایران بوم گردی قابل مشاهده است) و تا به حال توانسته با همکاری مسئولین اقامتگاه های سراسر کشور و جلب اعتماد بیش از 40،000 نفر کاربر وفادار، پر مخاطب ترین سامانه رزواسیون استان مازندران لقب گیرد. البته ایران بوم گردی با قرار دادن ضمانت برگشت وجه، به شما این اطمینان را می دهد که اقامتگاه را با همان مشخصات ثبت شده در سایت ایران بوم گردی تحویل می گیرید و یا اینکه کل مبلغ رزرو بدون کسر مبلغی به شما عودت داده می شود. پس با خیال آسوده به ایران بوم گردی اعتماد کنید.

 


10950186
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» جملات ماندگار از رحمان شاهسواری کینگ نویسنده
بازار
«پارسی نیوز» در صنعت گردشگری و توریستی، رقابت بین افراد حاضر در این حوزه روز به روز افزایش می‌یابد و در حال حاضر هتل‌ها باید بیش از هر زمان دیگری مورد رضایت مهمانان قرار بگیرند. علاوه بر نکات رفاهی و امکانات یا تجهیزات ضروری در هتل‌ها، یکی از حساس‌ترین مسائل ب...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است