استانی 08:38 - 25 تیر 1399
رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش هرمزگان:
ایسنا/هرمزگان رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش هرمزگان گفت: والدین می توانند به صورت غیر حضوری و با توجه به شرایط محل سکونت یا هدایت تحصیلی، فرزند خود را ثبت نام کنند.

ثبت نام دانش آموزان به صورت اینترنتی/لزومی برای حضور والدین در مدارس نیست

مصطفی فرهمند در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تمامی فرایند ثبت نام دانش آموزان به صورت اینترنتی صورت می گیرد، افزود: با توجه به شرایط بیماری کرونا، بستری فراهم شده است که والدین به صورت غیر حضوری اقدام به ثبت نام فرزند خود در نزدیک ترین مدرسه محل سکونت کنند.

وی افزود: والدین با مرجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان به آدرس hormozgan.medu.ir  و از درگاه میز خدمت، سامانه پیش ثبت نام و درج اطلاعات شخصی و محل سکونت و نیز با توجه به شرایط موجود ثبت نام مدارس، دانش آموز خود را در مدارس دلخواه ثبت نام کنند.

فرهمند ادامه داد: مدیران هر مدرسه با توجه با اطلاعات ثبت نامی دانش آموزان در سامانه مدرسه خود، مجاز به ثبت نام نهایی دانش آموزان هستند.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: دانش آموزن پایه دهم نیز می توانند پس از ثبت مشخصات فردی، می توانند با بارگذاری کردن هدایت تحصیلی خود بر روی سایت و گرفتن کدرهگیری، در مدارس یا هنرستانهای دلخواه و در نظر گرفتن رشته مجاز مبتنی بر هدایت تحصیلی، ثبت نام کنند.

انتهای پیام


10619403
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است