ورزشی 17:18 - 28 تیر 1393
مجتبی کریم فر به فینال رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام پیتلاسینسکی راه یافت و حمید سوریان در نیمه نهایی 66 کیلوگرم به میدان می‌رود.

صعود کریم فر به فینال جام پیتلاسینسکی لهستان/ سوریان در نیمه نهایی

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی در کشور لهستان آغاز شد و از ایران حمید سوریان، شیرزاد بهشتی طلا و مجتبی کریم فر در این رقابت‌ها حضور دارند.

شیرزاد بهشتی طلا در وزن 59 کیلوگرم در دور اول با قرعه استراحت روبه‌رو شد و در کشتی دوم با حساب 11 بر 4 از سد الکساندر گربنسیکف از آلمان گذشت. بهشتی طلا در کشتی سوم مقابل ایوان کویلاکوف از روسیه که عنوان نایب قهرمانی جهان در سال 2013 را یدک می‌کشد، به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه نزدیک 2 بر یک شکست خورد. وی به احتمال فراوان با صعود حریفش به فینال مسابقه‌ها در گروه شانس مجددها برای رسیدن به مدال برنز با رقیبان خود دیدار خواهد کرد.

پیش از این قرار بود حمید سوریان در وزن 59 کیلوگرم برای انتخابی تیم ملی به روی تشک برود اما به یکباره اعلام شد که وی در وزن 66 کیلوگرم در این مسابقه کشتی خواهد گرفت. سوریان در دور اول در حالی که 5 بر صفر از ادگاراس ونکایتیس از لیتوانی جلو بود، با سه اخطاره شدن حریفش پیروز میدان لقب گرفت. وی در دور بعد مقابل ادگار ملکوموف از لهستان قرار گرفت و در پایان با نتیجه 7 بر صفر پیروز شد. سوریان در مرحله نیمه نهایی با میشل از لهستان مصاف خواهد کرد.

مجتبی کریم‌فر نیز در وزن 85 کیلوگرم آخرین نماینده ایران بود که در دور اول موساردوگوچف از روسیه را پیش رو داشت که در پایان 6 بر یک به پیروزی دست یافت. وی در دور دوم نیز دنیس کودلا از آلمان را 3 بر یک شکست داد. کریم فر در نیمه نهایی نیز جاوید حمزه‌توف از بلاروس و نفر سوم مسابقه‌های 2013 جهان را قاطعانه 8 بر صفر شکست داد. وی نیز برای کسب مدال طلا در فینال با ملونین نومونوی از فرانسه دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام


4273445
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است