ورزشی 08:22 - 10 اردیبهشت 1403
مصطفی جوادی گفت: نلاش خود را می کنم تا با حداکثر آمادگی وارد مسابقات المپیک شوم و در وزنه برداری به موفقیت برسم.

تلاشم را می‌کنم با حداکثر آمادگی به المپیک بروم/ انتظار حمایت مسئولان ورزش را دارم

مصطفی جوادی ملی پوش وزنه برداری اظهار کرد: برنامه مان تا المپیک فقط تمرین کردن است و اردوهایمان هم شروع شده است. داریم تلاش می‌کنیم تا با حداکثر آمادگی وارد مسابقات المپیک شویم. رقیبان ما ۱۰ نفر از وزنه برداران مدعی کسب مدال هستند که ۵، ۶ نفر از آنها جزو قهرمانان جهان و المپیک هستند که وزنه برداران بلغارستان، ایتالیا، کلمبیا، ونزوئلا و چین اصلی‌ترین رقبایم هستند و رقابت خیلی سنگینی خواهد بود.  

جوادی درباره اینکه چه انتظاری از مسئولان ورزش دارد، گفت: انتظارمان از وزارت ورز ش و کمیته ملی المپیک این است که حمایت کنند و حداقل قول‌ها و میزان حقوق و چوایز و حمایت‌هایی که باید قبل از المپیک انجام بدهند  را انجام بدهند. تا بتوانیم با خیال راحت و  با آمادگی کامل وارد مسابقات المپیک شویم.  


12051566
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» فرانسه از خنثی سازی 32 حمله در جریان مراسم حمل مشعل المپیک خبر داد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران گفت: نوار حضور در پارالمپیک را ما قطع نکردیم، بلکه کمیته بین المللی پارالمپیک آن را قطع کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» بعد از اتفاقاتی که اسفند ماه سال گذشته در جام وهبی امره رخ داد، کشتی گیر ترکیه هم مثل محمدرضا مختاری شانس حضور در المپیک را از دست داد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) مناقصه ای برای سبک سازی وزن یک قطعه محافظ در خودروهای فرمول یک اعلام کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» تیم های بسکتبال دنور و نیویورک در بازی پنجم مرحله دوم سری پلی آف لیگ NBA مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» پیشکسوت باشگاه استقلال بر این اعتقاد است که سه دیدار پایانی آبی ‌پوشان در فصل جاری سخت تر تمام دیدارهای گذشته این تیم است.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی به منظور رسیدگی به اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان در مازندران برگزار شد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» شاگردان پپ گواردیولا با پیروزی در یک بازی معوقه صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس را در فاصله یک هفته به پایان این مسابقات از آرسنال پس گرفتند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» سرمربی تیم والیبال جوانان دختر که مسئولیت سرمربیگری تیم ملی دوومیدانی را برعهده گرفته، درباره شرایط در اختیار داشتن دو پست به صورت همزمان توضیحاتی ارائه کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» قهرمان زودهنگام لالیگا با کسب یک پیروزی قاطع خانگی نشان داد که در بازی های تشریفاتی اش هم خیال امتیاز دادن به رقبا را ندارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است