بازار 12:31 - 14 مهر 1400

بهترین برند هیتر گرمایشی در بازار کدام است

اگر شما هم قصد خرید بهترین برند هیتر گرمایشی را دارید پیشنهاد می کنیم تا آخر مطلب با ما همراه باشید. با شروع زمستان و سرد شدن هوا نیاز به سیستم های گرمایشی پررنگ تر می شود. با توجه به کارایی این محصولات و نقش پررنگی که دارند وسایل و تجهیزات متعددی طراحی و ساخته شده اند، که هر یک به نوعی و با توجه به ساختاری که دارند گرمای موردنیاز را به خوبی فراهم می کنند. یکی از این سیستم ها هیتر است. هیتر وسیله ای گرمایشی است که در مدل های مختلف تولید می شود. در این مطلب قصد داریم نحوه ی عملکرد، ویژگی ها، ساختار، انواع هیتر و همچنین بهترین برند هیتر گرمایشی در بازار را مورد بررسی قرار دهیم.

هیتر چیست

قبل از معرفی بهترین برند هیتر بهتر است نگاهی به عملکرد این محصول داشته باشیم. هیتر وسیله ای است که برای تامین گرما نیازی به سیستم موتورخانه ندارد. در واقع این سیستم به صورت کاملا مستقل گرمایش محیط را به صورت موضعی فراهم می کند. هیترها در مدل های گازی و برقی موجود می باشند. بنابراین برای ایجاد حرارت یا از انرژی الکتریکی کمک می گیرند و یا از طریق مصرف سوخت شعله ایجاد می کنند. گرمای ایجاد شده توسط دستگاه به وسیله ی فن دمنده که در پشت آن قرار دارد به محیط اطراف منتقل می گردد. به این ترتیب با قرار دادن هیتر در هر محیطی میتوان دمای اتاق را به درجه دلخواه و مطلوب رسانید. در ادامه به کاربرد این سیستم اشاره داریم.

کاربرد هیتر گرمایشی

برای خرید بهترین برند هیتر بهتر است  ابتدا کاربرد این سیستم را مورد بررسی قرار دهیم. از آنجا که این سیستم ها نیاز به کانال کشی و یا لوله کشی ندارند به طور عمده در محیط های تجاری و یا صنعتی بیشترین کاربرد را دارند. در واقع هیتر به عنوان یک وسیله تجاری یا صنعتی شناخته می شود. از این سیستم ها برای تامین گرمای محیط هایی همچون گلخانه ها، سالن های پرورش طیور یا قارچ، سوله ها، کارگاه ها، مساجد، بانک و دیگر امکان عمومی میتوان بهره مند گردید.

قیمت هیتر و کوره هوای گرم

انواع هیتر

برای خرید بهترین برند هیتر باید بدانید که این سیستم ها از لحاظ موقعیت نصب همچنین نوع سوخت در مدل های مختلفی تولید می شوند. برای خرید این محصول لازم است که نوع کاربری همچنین محل نصب آن را در نظر بگیرید. از آنجا که این دستگاه عمدتا مصرف صنعتی یا تجاری دارد بنابراین لازم است که در مدل های مختلفی نیز ساخته شود. از لحاظ موقعیت نصب در مدل های کابینتی یا رومیزی، ایستاده و تابشی تقسیم بندی می شوند. از لحاظ نوع سوخت مصرف نیز در دسته بندی زیر قرار می گیرند.

  • هیتر گازی
  • هیتر برقی
  • هیتر گازوئیلی
  • هیتر دوگانه سوز

بنابراین قبل از خرید بهترین برند هیتر بهتر است ابتدا شرایط محیط را در نظر داشته باشیم. معمولا هیترهای برقی به دلیل هزینه های قبض برق در مواردی که به دیگر سوخت ها دسترسی نباشد مورد استفاده قرار می گیرند. عمدتا هیترهای گازی بیشترین کاربرد را در زمینه های مختلف دارند. یکی از بهترین برندهای موجود در بازار هیتر انرژی است. این برند به دلیل برخورداری از سطح کیفیت مطلوب در حال حاضر در بازار داخلی به عنوان پرفروش ترین و بهترین برند شناخته می شود. در ادامه هریک از مدلهای هیتر را از نظر موقعیت نصب مورد بررسی قرار داده ایم.

 هیتر ایستاده

هیتر ایستاده که عمدتا در سالن های ورزشی، سالن ها و کارگاه های صنعتی، امکان عمومی، مدارس بیشترین کاربرد را دارند، به صورت عمودی نصب می شوند. یعنی دستگاه به نوعی طراحی و ساخته شده که میتوان آن را به صورت مستقل و بدون نیاز به میز و یا پایه ها آن را نصب نمود. این نوع هیتر برای مکان هایی که ارتفاع کف تا سقف بیشتر است مناسب هستند. توزیع یکنواخت گرما، صدای کم، مصرف کم انرژی و عدم اشغال فضا از مزایای هیتر ایستاده است.

هیتر کابینتی

هیتر کابینتی به دلیل امکان نصب به صورت افقی و عمودی در مکان هایی از قبیل هایپرها و فروشگاه های بزرگ، مساجد، بانک ها، گلخانه ها، مرغداری ها بیشترین استفاده را دارد. این مدل از هیترهای گرمایشی به صورت کابینتی در ابعاد مختلفی ساخته می شوند. نکته ی قابل توجه اینکه برای کاهش اتلاف انرژی از پوشش عایق مناسبی بهره می برند.  از مزایای این محصولات میتوان به مواردی همچون صدای کمتر، مقاومت در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی اشاره داشت.

 هیتر تابشی

نحوه عملکرد هیتر تابشی به این صورت است که از طریق ایجاد موج های تابشی گرما را به محیط انتقال می دهد. معمولا این هیتر در ارتفاع نصب شده  و گرما را به سمت پایین هدایت می کند. به همین دلیل برای فضاهای داخلی که ارتفاع زیادی دارند و لازم نیست کل فضا گرم شود استفاده می شوند. زیرا این مدل مستقیما گرما را به جسم مورد نظر می‌تابانند و گرمای تولید شده از این هیترها با وزش باد از بین نمی‌رود. در نتیجه گزینه مناسبی برای محیط های باز و مکان هایی که  درب ورودی آن‌ها زیاد باز و بسته می‌شود، هستند. از مکان هایی که میتوان از این مدل هیتر بهره مند شد میتوان به مواردی همچون پارکینگ ها، مغازه ها، سالن های وسیع و حتي فضاهای باز مانند پارک ها یا رستوران ها اشاره داشت.

مزایای هیتر  

هر محصولی دارای برخی مزیت هاست که آن را نسبت به محصولات مشابه خود متمایز کرده است، و یا اینکه به دلیل برخورداری از همین ویژگی ها بین مصرف کنندگان جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده است. از سری مزیت های هیتر میتوان عدم نیاز به تحمیل هزینه های تاسیسات و لوله کشی در زمان ساخت بنا نام برد. بنابراین میتوان در بسیاری از هزینه های مربوطه صرفه جویی نمود. درضمن هزینه تعمیرات و نگهداری این محصولات کم می باشد و تعمیر قطعات هیتر یا تعویض آن نسبت به سایر سیستم های گرمایشی، مقرون به صرفه است. هیتر های گرمایشی قابلیت جا به جایی و تغییر مکان را دارند به همین دلیل براحتی میتوان  آنها را جابه جا نمود، و از همه مهمتر اینکه به سرعت هوای اطراف را گرم و مطبوع می کنند.

شما بازدید کننده ی گرامی جهت مشاهده ی سایر محصولات ایران رادیاتور، با مراجعه به وب سایت تاسیسات بانک میتوانید خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید.

 


11259058
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» جملات ماندگار از رحمان شاهسواری کینگ نویسنده

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است