استانی 21:14 - 28 اردیبهشت 1401

یارانه اردیبهشت‌ماه اعتراض دهندگان کرمانشاهی واریز شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مختار احمدی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه با موضوع تشریح و تبیین طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه و هدفمندی یارانه‌ها که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه و دیگر مدیران مرتبط استانی در تالار وحدت کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: متولی یارانه‌های معیشتی علاوه بر وزارت کار و رفاه اجتماعی سازمان هدفمندی یارانه‌ها و فرمانداری‌ها هستند.

وی به طرح مردمی سازی یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: تنها دهک درآمدی دهم جامعه از فرآیند دریافت یارانه حذف شده‌اند که این افراد در صورت اعتراض می‌توانند به سایت حمایت مراجعه و اعتراض خود را ثبت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر یکی از دغدغه‌های مردم در خصوص وضعیت اعتراض نسبت به یارانه معیشتی است که بر اساس دستور رئیس جمهور یارانه آنها در اردیبهشت ماه به حساب سرپرست خانوارها واریز شده است.

احمدی بیان کرد: به وزارت کار و رفاه اجتماعی یک‌ماه فرصت داده شده است تا صحت سنجی اطلاعات متقاضیان معترض به یارانه معیشتی بررسی شود و اگر این متقاضیان مشمول دریافت یارانه شناخته شوند یارانه آنها محفوظ و به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

وی گفت: یکی دیگر از دغدغه‌ها افراد جامانده از یارانه معیشتی است که به هر دلیلی از همان ابتدا برای دریافت یارانه ثبت نام نکرده‌اند و الان تمایل به دریافت یارانه دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: سازمان هدفمندی یارانه‌ها در حال حاضر امکان ثبت نام این افراد را فراهم کرده و این ثبت نام مدت زمانی ندارد و کماکان ادامه خواهد داشت.


11565997
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است