استانی 00:10 - 10 آبان 1393
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر خبر داد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از اجرای برنامه بصیرت عاشورایی در 50 بقعه استان بوشهر خبر داد.

اجرای برنامه بصیرت عاشورایی در 50 بقعه استان بوشهر

حجت‌الاسلام مرتضی محمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) اظهار کرد: قیام امام حسین(ع) در واقع به منظور احیای امر به معروف و نهی از منکر بود و باید در راستای گسترش این مهم اهتمام ورزیم.

وی افزود: هم‌اکنون در شهرستان‌ها، بخش‌ها، شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر شاهد برگزاری مراسم‌های عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفای این امام عظیم‌الشان هستیم و کیفیت برنامه‌های عزاداری نسبت به قبل افزایش یافته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر خاطرنشان کرد: اداره کل اوقاف نیز برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای این ایام داشته و حجم و کیفیت برنامه‌ها نسبت به سنوات قبل رشد داشته است.

محمدیان از اجرای برنامه راهپیمایی مردم تا آستان امامزادگان در 10 شهرستان استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، این مراسم به مناسبت ورود کاروان امام حسین(ع) به کربلا در آستان 10 امامزاده استان در شهرستان‌های مختلف برگزار شد و استقبال خوبی نیز به عمل آمد.

وی از برنامه ویژه 12 محرم در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه استان بوشهر خبر داد و گفت: این برنامه به مناسبت حرکت کاروان اسرا به شام است و در این مراسم نیز تجمعی در امامزادگان با حضور بانوان انجام می‌شود و خطبه مشهور حضرت زینب(س) تشریح و تبیین خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از اجرای برنامه بصیرت عاشورایی در 50 بقعه استان بوشهر خبر داد و افزود: این برنامه‌ها توسط مبلغان بومی و اعزامی و روحانیون استان به منظور تبیین ابعاد مختلف قیام اباعبدالله‌الحسین(ع) در 10 شهرستان استان اجرا می‌شود.


5085288
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است