ورزشی 12:32 - 22 تیر 1393
پینگ پنگ از جمله رشته های ورزشی است که جدا از کسب مدال احتمال دارد به بازی های آسیایی اعزام شود اما در فاصله باقی مانده تا این رقابتها، راکت بدستان آماده رفتن به اینچئون هستند؟

پینگ‌پنگ برای اینچئون آماده است؟/ پسران: رفتن به بازی های آسیایی خوب است اما..

محمدباقر پسران، کارشناس پینگ پنگ، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره حضور پینگ پنگ در بازی های آسیایی اظهار کرد: آن زمان که در فدراسیون بودم اصرار داشتم که حتما پینگ پنگ در بازی های آسیایی شرکت کند. چون این بازی ها میدان بسیار مهمی برای پینگ پنگ ایران محسوب می شود.

وی ادامه داد: هر فدراسیونی باید برنامه بلند مدتی داشته باشد وگرنه تیم ملی آن رشته نمی‌تواند در هیچ مسابقه بین المللی نتیجه بگیرد. به نظر من، در بازیهای آسیایی چون همه تیم ها دنبال مدال هستند و این رقابت ها برای کشورها هزینه بر است، بسیاری از تیم ها در این رقابت ها شرکت نمی کنند.

این کارشناس پینگ پنگ خاطرنشان کرد: اگر همه چیز روبراه باشد، حضور پینگ‌پنگ ایران در بازی های آسیایی مفید است و احتمال این که بتوانند مقام های خوبی را نیز کسب کنند، وجود دارد. بازیکنان ما از لحاظ روحی نیز می توانند تقویت شوند.

پسران در عین حال تصریح کرد: اما نتیجه گرفتن در این رقابت ها به اردوهای منظم و بودن مربی مربوط است. با توجه به این که گفته شده پینگ پنگ با سه ورزشکار مرد و یک زن به بازی های آسیایی می رود، دیگر شانس حضور در بخش تیمی نیز وجود ندارد. این در حالی است که در فاصله دوماه مانده تا این بازی ها هنوز تکلیف اردوهای تیم ملی مشخص نیست و حتی معلوم نیست که سرمربی تیم ملی چه کسی است. با این شرایط بودن یا نبودن در یک تورنمنت معنای خاصی نمی دهد.

وی اضافه کرد: البته از سوی دیگر سال هاست که در پینگ پنگ باب شده که ملی پوشان با خانواده خود تمرین می کنند و معمولا وقتی اردویی هم نباشد باز هم آماده هستند به همین دلیل باز هم می توان به نتیجه گرفتن در این رقابت ها امیدوار بود. اگر ملی پوشان یک ماه به اردو بروند و برنامه خوبی داشته باشند قطعا شانس نتیجه گرفتن در بازی های اینچئون را دارند.

انتهای پیام


4225930
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است