استانی 16:12 - 26 اردیبهشت 1401

توقیف ۲ محموله آرد قاچاق در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ضرغام سرپرست فرمانده انتظامی چگنی امروز دوشنبه در سخنانی بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق در محور اصلی شهر چگنی-خرم آباد به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون ۴۵۰ کیسه آرد ۴۰ کیلویی به وزن ۱۸ تن آرد قاچاق فاقد مجوز کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی چگنی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: کالای قاچاق کشف شده به اداره تعزیرات حکومتی تحویل شد.



سرهنگ ضرغام سرپرست به شهروندان توصیه کرد برای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با رواج بیکاری در جامعه که دستاورد عرضه انواع کالاهای خارجی و قاچاق است با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

همچنین سرهنگ محمد بوستان افروز فرمانده انتظامی رومشکان در سخنانی اظهار داشت: ماموران انتظامی رومشکان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک و آن را برای تحقیقات بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با عنایت به حذف ارز ترجیحی و افزایش قیمت کالاهای اساسی و کنترل محور های ورودی و خروجی شهرستان و مقابله با هرگونه سوء استفاده افراد فرصت طلب و سودجو موفق شدند در بازرسی از این کامیون ۴ تن و ۵۳۰ کیلو گرم آرد قاچاق و خارج از توزیع شبکه را کشف کنند.

فرمانده انتظامی رومشکان با بیان اینکه کارشناسان ارزش آردهای مکشوفه را ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.


11563228
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است