بازار 17:59 - 13 اسفند 1399

خدمات طراحی سایت و سئو همراه با پشتیبانی دائم در یاس وب

طراحی وب سایت حرفه ای برای هر کسب و کاری اهمیت بسیار زیادی دارد چون ویترین دیجیتال و آنلاین آن محسوب می شود که باید منجر به افزایش درآمد گردد. طراحی سایت بدون انجام اصولی سئو وب سایت و پشتیبانی حرفه ای امکان پذیر نیست. علاوه بر این خدمات دهی در قالب پکیج های مختلف نیز یک امر الزامی محسوب می گردد.

طراحی وب سایت حرفه ای در کمترین زمان با بهترین قیمت

طراحی وب سایت حرفه ای در افزایش درآمد کسب و کارها از طریق جذب مشتری بیشتر و برندسازی نقش بسیار مهمی دارد. در واقع با طراحی سایت شما یک ویترین آنلاین و دیجیتالی برای کسب و کارتان می سازید تا مشتریان از سراسر کشور جذب آن شوند و از محصولات و خدمات شما استفاده کنند. طراحی وب سایت محدود به رده شغلی خاصی نیست و امروزه طراحی سایت مشاغل برای تمامی رده ها انجام می شود که هر کدام ویژگی ها و امکانات خاص خود را دارند.

طراحی وب سایت قطعا به افزایش درآمد یک کسب و کار و باقی ماندن در این بازار رقابتی کمک زیادی خواهد کرد و در کنار ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، می توانید روی آن حساب ویژه ای باز کنید. طراحی وب سایت اصولی به نوعی از پروژه طراحی گفته می شود که رابط گرافیکی زیبایی داشته باشد تا روی مخاطب تأثیر اولیه مناسبی بگذارد. کاملا کاربردی باشد تا مخاطب هنگام استفاده از آن دچار مشکل نشود و به راحتی بتواند به مطالب، محصولات یا خدمات مدنظر خود دست پیدا کند، استانداردهای جهانی در آن رعایت شده باشند و از تمامی امکانات و ویژگی های یک کسب و کار خاص بهره مند باشد.

طراحی سایت حرفه ای باید امنیت و سرعت بالایی داشته باشد، به راحتی بر روی گوشی های موبایل و تبلت لود شود یا به عبارتی واکنشگرا یا ریسپانسیو باشد. در نهایت نیز کدنویسی قسمت های مختلف وب سایت به شکل حرفه ای انجام شده باشد تا از لحاظ سئو سایت مشکلی پیش نیاید.

خدمات طراحی سایت حرفه ای در قالب پکیج های مختلف

سئو سایت و بهینه سازی آن با خدمات گسترده در یاس وب

سئو سایت و بهینه سازی طبق الگوریتم های گوگل شاید مهمترین قسمت طراحی وب سایت باشد چرا که اگر وب سایت طراحی شده رتبه خوبی در گوگل پیدا نکند و حداقل در صفحه اول نباشد، فروش مناسبی نخواهد داشت و به سودآوری نخواهد رسید.

صاحبان کسب و کارهای مختلف باید در زمینه سئو وب سایت و بهینه سازی سرمایه گذاری خوبی داشته باشند و از طرفی نیز شرکت طراحی سایت پکیج های مختلفی ارائه دهد تا همه بتوانند با هر نوع بودجه ای از آن بهره مند شوند. طبیعی است که پکیج های فول امکانات قیمت بیشتری خواهند داشت.

پکیج سئو سایت به طور کلی باید خدمات مختلفی از قبیل ثبت سایت در گوگل کنسول و سایت مپ، ثبت نام سایت در گوگل آنالیتیکس، بهینه سازی فایل robots.txt، ثبت مکان در نقشه گوگل، بهینه سازی سرعت و امنیت سایت، بهینه سازی تصاویر، بهینه کردن لینک های خارجی و داخلی، بهینه سازی چگالی کلمات کلیدی، تولید محتوای حرفه ای در زمینه مرتبط با کسب و کار، لینک بیلدینگ و لینک سازی در وب سایت های معتبر، مشاوره رایگان حضوری و تلفنی در زمینه پروژه، گزارش مرحله به مرحله سئو سایت و تأثیرات سئو بر روی عملکرد آن و غیره ارائه کند.

انجام سئو در طراحی سایت برای بهینه سازی و رتبه گرفتن آن کاملا الزامیست

پشتیبانی سایت به دو شکل فنی و محتوایی در قالب پکیج های مختلف

پشتیبانی سایت اهمیت بسیار زیادی دارد و کمتر از پروسه طراحی سایت نیست. چون باید وب سایت پس از طراحی شدن از پشتیبانی کامل فنی و محتوایی برخوردار باشد تا در صورت بروز مشکل، شرکت طراحی سایت آن را رفع نماید.

پشتیبانی سایت معمولا به دو صورت فنی و محتوایی است. در پشتیبانی فنی کلیه مشکلات فنی مثل بازسازی صفحات، طراحی مجدد صفحه اصلی و منوها، افزایش امنیت سایت و سرعت آن، فعالسازی SSL و رفع مشکلات HTTPS، درخواست های مختلف از طرف مدیریت وب سایت، بهینه کردن مقالات و کمپین های بازاریابی ایمیلی و پیامکی و غیره را شامل می گردد.

پشتیبانی محتوایی وب سایت نیز شامل تولید محتواهای یونیک و کاملا سئو شده در زمینه مرتبط با رده شغلی، رتبه گرفتن در گوگل و افزایش بازدید آن می باشد تا در نهایت اعتبار دامنه و صفحه بهبود پیدا کند و رتبه سایت در SERP بهبود پیدا کند.

بهترین شرکت طراحی سایت به شرکت هایی گفته می شود که برای پشتیبانی سایت هم پکیج های مختلفی ارائه کنند تا صاحبان کسب و کار بتوانند از آنها بهره مند شوند و از عملکرد رضایت بخش و بدون مشکل سایت خود مطمئن شوند.

طراحی سایت با خدمات پشتیبانی حرفه ای

ارائه خدمات طراحی سایت، سئو سایت و پشتیبانی دائم سایت در یاس وب

شما عزیزان می توانید برای برخورداری از تمامی ویژگی های گفته شده از خدمات طراحی و سئو و پشتیبانی یاس وب استفاده کنید. یاس وب با شروع فعالیت از سال 93 و همکاری با برندهای معتبر و قیمت طراحی سایت بسیار ایده­آل و رقابتی، توانسه رضایت حداکثری مشتریان را کسب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت yasweb.net مراجعه کرده و از خدمات مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

 


10976409
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است