استانی 18:36 - 04 آذر 1393
با حضور مسئولان
همایش «شکوه هجرت» با حضور مسئولان در زنجان برگزار شد.

همایش «شکوه هجرت» در زنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، همایش شکوه هجرت و تجلیل از فعالان بسیج سازندگی عصر امروز با حضور رضا حسینی جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، قاسم صیادی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، فیض‌علی محمودی مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان، عباس بابایی رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان، فرهاد امندی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و دیگر مسئولان در حسینیه سپاه استان برگزار شد.

در این همایش فرهاد امندی با تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند جوانان سفیر کار و تلاش هستند و هر جامعه‌ای که از این جوانان برخوردار باشد به برترین‌های قله‌های عزت می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه زمانی که نظام شاهد حضور پررنگ نوجوانان و جوانان در صحنه بوده است کشورمان به راحتی توانسته توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و به پیروزی برسد، گفت: بسیج سازندگی با اقدامات گسترده در راستای محرومیت زدایی تلاش می‌کند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به حضور پررنگ بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: بسیجیان در کنار عموم مردم برای دفاع از خاک پاک کشورمان از هیچ کوششی دریغ نکردند.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در 17 اردیبهشت سال 79 بنا به فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شد، افزود: بسیج سازندگی از زمان تشکیل خود تاکنون اقدامات مختلفی در عرصه‌های مختلف داشته است.

امندی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با اعتماد به جوانان در همه عرصه‌ها موفق بوده است، گفت: باید امروز همچون گذشته جوانان کشورمان را دریابیم و به آنها اعتماد داشته باشیم.

گفتنی است، در پایان همایش شکوه هجرت از فعالان اردوهای هجرت 3 دانش‌آموزی، فعالان اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه‌های استان زنجان و فعالان بسیج سازندگی در حوزه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی تجلیل شد.

انتهای پیام/73008

 


5270447
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است