استانی 18:33 - 10 شهریور 1393
شیراز – خبرگزاری مهر: دومین انتخابات هئیت رئیسه شورای شهر شیراز شیراز پشت درب های بسته در حال انجام است.

انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر شیراز پشت درب های بسته

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر دوشنبه در حالیکه طبق دستور کار ارسال شده از جانب شورای شهر شیراز برای حضور رسانه های استان فارس در صحن علنی، انتخابات پشت درب های بسته انجام شد.

جلسه علنی شورای شهر از ساعت 15 با حضور خبرنگاران آغاز شد اما ساعت 17 با ورود فرماندار شیراز، رئیس شورای شهر غیر علنی بودن انتخابات را اعلام کرد در حالیکه تا ساعتی پیش هیچگونه صحبتی در این خصوص مطرح نبود.

اما از شامگاه گذشته بحث رایزنی های مختلف برخی از اعضای شورای شهر شیراز برای ابقای هیئت رئیسه فعلی مطرح شده است.


4621634
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری از اشتغال زایی برای 25 هزار نفر در پی احداث مجتمع های دامپروری و گلخانه ای در استان خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: با امضای توافق نامه همکاری پارک علم و فناوری مازندران و دانشگاه علم و فناوری مازندران پردیس مشترک علم و فناوری راه اندازی می شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس اتاق استان کرمان، گفت: 700 هزار میلیارد تومان پروژه در همایش «کرمان آیدکس 2024» معرفی شده که اجرای آن رشد اقتصادی استان را در سطح بالایی قرار می دهد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار امروز در دومین روز خود با نمایش « نصرت»، « فوتبال»، «دعوت نشده»، «سفر»، « بالاتر از سیاهی»، « شهرخوبان»، « دور و دورتر»، « پیکار کنار پل» و « یک بقچه آرزو» به استقبال علاقه مندان هنر نمایش در گلستان می رود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از مجازات سنگین برای متخلف فروش غیرمجاز بنزین در استان اردبیل خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کردستان با اشاره به اینکه دو سد قشلاق و آزاد سنندج 100 درصد پر شد، گفت: هم اکنون موجودی مخزن این دو سد به ترتیب 295 میلیون مترمکعب و 300 میلیون مترمکعب است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» خیابان حدفاصل میدان آزادگان تا ترمینال راه کربلا به نام پزشک فقید و استاد گرانقدر پزشکی شادروان فتاح فرخی نامگذاری شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره به آغاز ذخیره سازی بچه میگو در استخرهای پرورشی اراضی ساحلی استان، گفت: تاکنون افزون بر 370 میلیون قطعه بچه میگو در مزارع پرورشی استان ذخیره سازی شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی، گفت: بارش سنگین باران و تگرگ و وقوع سیل، موجب وقوع خساراتی سنگین به بخش باغی و کشاورزی استان شده که میزان خسارات در دست بررسی است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران با دعوت از سرمایه گذاران و بازرگانان برای حضور در بندر امیرآباد گفت: زمینه فعالیت های رقابتی در منطقه آزاد مازندران فراهم می شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است