استانی 12:54 - 04 اسفند 1398

هیچ مورد مثبت بیماری کرونا در استان ایلام گزارش نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مورد مثبت بیماری کرونا در استان گزارش نشده و مردم خونسردی خود را حفظ کنند، گفت: در این ارتباط با وزیر آموزش و پرورش، بهداشت و معاون امنیتی وزارت کشور تماس گرفته‌ام و در جمع بندی یک ستاد و کارگروه در مرکز تشکیل شده و قرار است به صورت لحظه‌ای مناطق مختلف کشور و استان رصد شود.

وی با بیان اینکه تعطیلی مدارس بر اساس اعلام نظر دستگاه‌های تخصصی در استان و نظر نهایی کارگروه تخصصی در مرکز اعلام می‌شود، یادآور شد: مهم‌ترین کار در بحث بیماری کرونا پیشگیری است، ابلاغ کرده‌ایم مدارس ادارات و مساجد و هرجایی که حوزه انتخابیه بوده ضد عفونی شوند.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه مهمترین کاری که می‌توانیم در خصوص این بیماری داشته باشیم بحث پیشگیری است، مردم تا حد امکان از رفتن به اجتماعات خودداری کنند، یادآور شد: دانش آموزان، دانشجویان و کارمندان در صورت داشتن علائم سرماخوردگی با تایید پزشک می‌توانند در محل کار حضور نیابند.

وی با اشاره به اینکه ضمن تشکر از دغدغه رسانه‌ها خواهش دارم که اطلاعات در این مورد را تنها از مراجع تخصصی بگیرند تا جو روانی منفی ایجاد نشود، گفت: اخبار و اطلاعات در ارتباط با بیماری کرونا از مراجع تخصصی چون دانشگاه علوم پزشکی استان و وزارت بهداشت و درمان کشور پیگیری شود.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: صدا و سیما هرشب برنامه‌هایی را با حضور متخصصان برای آگاهی بخشی به جامعه در خصوص بیماری و راه‌های جلوگیری از آن داشته باشد.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم استان در انتخابات ۶۱ درصد بوده و استان در رتبه سوم کشور قرار گرفته است، افزود: از بابت حضور اقوام و ایلات که باعث شور و شوق انتخاباتی شد و از این لحاظ که این موضوع در قبل، حین و بعد از انتخابات منجر به تنش نشد، تشکر می‌کنم.

استاندار ایلام تصریح کرد: کاندیداها می‌توانند بر طبق ماده ۶۸ قانون انتخابات و بندهای آن شکایات خود را همراه مستندات تا ظرف امروز و فردا به هیئت‌های اجرایی حوزه‌های انتخاباتی ارائه دهند تا بر طبق قانون بررسی شود و باید از تهمت و افترا در بحث انتخابات جلوگیری شود و اگر تخلفی باشد از آن نمی‌گذریم.


10408998
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است