استانی 23:43 - 02 آبان 1393
مدیرکل ورزش گلستان در جواب به بیانیه تیم بسکتبال بهشت هیرکان:
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در واکنش به بیانیه انصراف تیم بسکتبال بهشت هیرکان با تاکید بر اینکه تبلیغات دور سالن مربوط به مستاجر سالن است گفت: چندین بار به مدیرعامل تیم بسکتبال بهشت هیرکان گفتم که در خدمت شما هستم.

تبلیغات دور سالن مربوط به مستاجر است / اعلام کردم که تجهیزات را به تیم می‌دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قربانعلی پاشا امشب در جمع خبرنگاران استان گلستان در خصوص انصراف تیم بسکتبال بهشت هیرکان از لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در سال‌جاری و تاکید این تیم در خصوص عدم همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان برای مباحثی همانند بلیت‌فروشی و تبلیغات دور سالن مسابقات اظهار کرد: برای این تیم جلسات مختلفی را با فرماندار و رئیس شورای اسلامی شهر گرگان، رئیس هیئت بسکتبال استان و شهرستان انجام دادم.

وی ادامه داد: هدف ما این است که اگر می‌خواهیم استان گلستان را مطرح کنیم باید توسط ورزشکاران و تیم‌های خود استان مطرح کنیم؛ ما تیمی را که بازیکنان آنها از استان‌های دیگر باشند نمی‌خواهیم.

پاشا تاکید کرد: حرف ما این بوده که اگر قرار است هزینه‌ای شود به قهرمانانی داده شود که گلستانی باشند و من با آقای کلانتری مدیرعامل تیم بسکتبال بهشت هیرکان صحبت و اعلام کردم که آقای کلانتری من کامل در خدمت شما هستم و از تمام امکانات ما می‌توانید استفاده کنید.

بلیت‌فروشی در اختیار خود تیم است

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: من به آقای کلانتری گفتم که سالن تمرین، مسابقات و تجهیزات ورزشی را به شما می‌دهم.

پاشا تاکید کرد: به آقای کلانتری گفتم که 89 تیم از استان در لیگ‌های مختلف حضور دارند و اگر بخواهم 5 میلیون تومان بدهم هزینه به سقفی خواهد رسید که با اعتبارات فعلی انجام شدنی نیست.

وی در خصوص بلیت‌فروشی که مدیرعامل تیم بسکتبال بهشت هیرکان در بیانیه ارسالی به خبرگزاری فارس بر آن تاکید داشت، گفت: بلیت‌فروشی در اختیار خود تیم است و در جلسه‌ای که در اتاق کارم برگزار شد به آقای کلانتری گفتم که من در خدمت شما هستم اما تبلیغات دور سالن مربوط به مستاجر است ولی با این حال من به آقای کلانتری گفتم که طوری تیم را ببندید که بازیکن گلستانی را در تیم جذب کنید.

پاشا افزود: اما آقای کلانتری در این خصوص گفت که اگر بخواهم بازیکنان گلستانی را در تیم جذب کنم نمی‌توانم در حد انتظار درخشش داشته باشم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در خصوص اعلام انصراف نهایی انصراف این تیم به فدراسیون بسکتبال تصریح کرد: به دلیل اینکه روز چهارشنبه جلسه تصمیم‌گیری در این خصوص برگزار شد و من حاضر نبودم تا به امروز در خصوص این موضوع اطلاعی ندارم.

پاشا تاکید کرد: تیم لیگ برتری در حال حاضر بیش از یک‌میلیارد تومان هزینه دارد و تیم‌های دیگر بیش از 2 میلیارد هزینه می‌کنند.

وی در پایان ابراز کرد: من چندین بار با آقای کلانتری برای همکاری مجدد مجموعه سولن با تیم و تلاش برای جذب مجدد این مجموعه صحبت کردم و گفتم که اگر نیاز است من و یا رئیس هیئت بسکتبال استان وارد موضوع شویم، حاضر هستیم ولی آقای کلانتری بر این تصور بود که با 400 میلیون تومان می‌تواند در لیگ برتر شرکت کند.


5029081
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر ورزش با اشاره به 2 طرح آمایش سرزمینی و برنامه ملی پیشرفت ورزش کشور گفت: این دو طرح اساسی و بزرگ در دستور کار وزارت ورزش قرار گرفته است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در مجموع 87 مصوبه جدید برای دور دوم سفر رئیس جمهور به قم با اعتبار 5هزار و 364 میلیارد تومان پیشنهاد شد که با تایید رئیس جمهور در استان قم اجرا می شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: فلسطینی ها می جنگند و می دانند هزینه مقاومت کمتر از هزینه سازش است و امروز صدای شکستن استخوان های رژیم صهیونیستی به گوش می رسد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: در سال گذشته و در قالب 310 مورد پرونده تشکیل شده، بیش از یک هزار و 988 هکتار از اراضی استان رفع تصرف شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: نتیجه وعده صادق، رستاخیز و جنبش دانشجویی در آمریکا و 26 ایالت آن و در کشورهای اروپایی از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب به ثمر نشسته است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمهور گفت: همه نیروهای انقلاب را از اختلاف پرهیز می دهم؛ اختلاف افراد را می تراشد و افراد فکر نکنند اگر طرف مقابل تراشیده شد، به سبد او افزوده می شود؛ خیر جای دیگری می رود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رییس بسیج دانش آموزی استان اردبیل گفت: 402 تیم دانش آموزی استان اردبیل در لیگ علمی پایا با هم رقابت کردند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» طی مراسمی و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی نخستین یادواره شهدای دژکرد اقلید برگزار شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» یکی از پاسداران سپاه امام حسن مجتبی (ع) به دست اشرار در حین دفاع از امنیت کشور، به شهادت رسید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است