استانی 09:11 - 29 آذر 1393
مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی قزوین خبر داد
مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از افزایش 30 درصدی تولید و توزیع بذر جو در این استان خبر داد.

افزایش 30 درصدی تولید بذر جو در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین حسن جلیلوند اظهار کرد: در حال حاضر چهار شرکت خصوصی  توزیع بذر در سطح استان فعال هستند که برنامه داریم در سال آینده این تعداد را به 5 شرکت افزایش دهیم.

وی افزود: بیشترین همکاری ما با این شرکت‌ها در حوزه تولید بذر بوده که بر همین اساس در مجموع تولید 6 هزار تن بذر گندم و جو و ذرت دانه‌ای در استان بر عهده این شرکت‌ها قرار داده شده است.

جلیلوند ادامه داد: در استان قزوین با اجرای برنامه توسعه، تولید حدود 3 برابر افزایش بذر ذرت از 30 به یک هزار تن و افزایش 30 درصدی بذر جو از 2 هزار به 3 هزار تن را  شاهد هستیم.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه استان قزوین قطب مهم دامپروری است خاطرنشان کرد:  طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در بحث تولید خلر، ماشک و یونجه نیز با شرکت‌های خصوصی وارد مذاکره شویم.

این مسئول عنوان کرد: به منظور استفاده از توانمندی کارشناسان فارغ‌التحصیل در بخش کشاورزی طی هشت سال گذشته 80 تا 100 نفر در قالب طرح‌های مختلف جذب شده‌اند که در سال جاری به دلیل تغییر در سیستم کاری وزارتخانه جذب به 50 نفر کاهش پیدا کرده است.


5451372
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است