استانی 18:13 - 29 بهمن 1396
مدیرکل هلال احمر استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: شرایط بد آب و هوا عملیات جستجوی هواپیمای حادثه دیده را کند کرده اما نیروهای امداد با انگیزه زیاد در حال جستجو هستند.

کندی جستجوی هواپیمای حادثه دیده در ارتفاعات دنا

به گزارش ایسنا، جهان‌بین گفت: 11 تیم امداد کوهستان به همراه 12 آمبولانس به محل احتمالی حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: تیم‌های امداد و نجات از استانهای فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و لرستان در کنار نیروهای اورژانس و نیروهای نظامی و انتظامی در منطقه مستقر بوده و در جستجوی آثاری از هواپیمای حادثه دیده در مناطقی هستند که احتمال بیشتری دارد نشانه‌ای از هواپیما در آن یافت شود.

جهان بین خاطرنشان کرد: ست امداد و نجات در اختیار امدادگران قرار گرفته اما خوب است که اینگونه امکانات به میزان بیشتری در اختیار استانها قرار گیرد تا در چنین مواقعی کمک‌رسان باشند.

به گزارش ایسنا، دنا  77 قله‌ مرتفع دارد که 40 قله آن بیش از 2700 متر ارتفاع دارد لذا جستجو در این کوهستان سخت است. هم اینک نیز منطقه پوشیده از برف است و ارتفاع برف به بیش از یک متر می‌رسد ولی با این شرایط نیروهای امدادی همچنان به جستجو ادامه می‌دهند.

این منطفه برودت سختی دارد ولی با این وجود گروه‌های امدادی به ارتفاع 3200 متری و منطقه‌ای اعزام شده اند که به گمان محلی‌ها صدایی شنبده و دودی دیده‌اند.

انتهای پیام


9682820
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است