ورزشی 10:59 - 16 اردیبهشت 1393
سرمربی سابق تراکتورسازی با انتشار نامه‌ای از مدیران تراکتورسازی گلایه کرد.

انتقاد اولیویرا از مدیران باشگاه تراکتورسازی

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تونی اولیویرا، در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک از رفتار مدیران تراکتورسازی به شدت گلایه کرد. در متن نامه تونی اولیویرا آمده است: "هواداران عزیز می‌خواهم درباره شایعات و دروغ‌هایی که در چند روز گذشته درباره من منتشر شده است توضیحاتی را ارائه دهم. افراد و رسانه‌هایی که اطراف باشگاه تراکتورسازی فعالیت می‌کنند هر چیزی که می‌خواهند درباره من می‌نویسند. آنها دروغ می‌نویسند و هر چیزی می‌نویسند که بگویند تونی دوست ندارد به تبریز باز گردد. اما مشخص است که چه کسی نمی‌خواهد من به تبریز باز گردم. آنها همه کار می‌کنند تا به مردم بگویند که این تونی بود که نمی‌خواهد به تبریز باز گردد. من بارها به آنها گفته‌ام که شرایط من چگونه است. اما آنان هیچ وقت به شرایطم توجهی نکردند. مسئولان باشگاه تراکتورسازی باید بدانند که من به کشوری آمده ام که خیلی از خانه‌ام دور است. فوتبال تنها راه درآمد من از زندگی است و تنها شغل من محسوب می‌شود. می‌خواهم به شما بگویم که از وقتی به تبریز آمده‌ام به فکر فصل بعد هم بودم اما باشگاه هیچ اعتنایی به این موضوع نکرده است. من این ایمیلی را که در زیر می‌آید را به رییس باشگاه تراکتورسازی فرستادم و درباره شرایطم با او صحبت کردم. دوست دارم این ایمیل را در اختیار شما قرار دهم.

رییس باشگاه تراکتورسازی من نامه شما در تاریخ چهار می 2014 را دریافت کردم. بر خلاف آن چیزی که در ایمیلتان بیان کردید من در ایمیل قبلی‌ام در تاریخ 28 آوریل 2014 پاسخ شما را دادم. در واقع این شما بودید که پاسخی به ایمیل من ندادید. همان طور که می‌دانید درباره دو بار حضورم در باشگاه تراکتورسازی دو بار قرارداد امضا ‌کرده‌ایم. هر دو قرارداد به طور یک طرفه از طرف باشگاه لغو شد و باشگاه در هر دو قرارداد به طور کامل با من تسویه نکرده و به من بدهکار است. من در طول فصل همیشه اعلام کرده‌ام که حاضرم برای امضای قرارداد جدید با باشگاه تراکتورسازی به پای میز مذاکره بنشینم. موضوع این است با توجه به این که پاسخی از طرف شما دریافت نکردم و این که موضع مالی شما مشخص نیست، شما به طور غیر مستقیم مذاکرات من با باشگاه را به انتها رساندید. علاوه بر این با نهایت صداقت با توجه به آنچه در این دو ایمیل فرستاده شد به نظر می‌رسد شما در حال تلاش بیهوده برای این هستید که نشان دهید من مایل به حضور در تراکتورسازی نیستم و نمی خواهید برای فصل آینده سرمربی باشگاه باشم.

همان طور که در ایمیل قبلی‌ام نوشتم و در جلسه‌ای که با هم داشتیم (گفتم) شما باید ابتدا بدهی‌تان را با من پرداخت کنید و سپس برای مذاکره به صحبت بپردازیم. می‌توانیم خیلی راحت درباره حضورم در باشگاه تراکتورسازی مذاکره کنیم. با توجه به رابطه عمیقی که من با باشگاه تراکتورسازی دارم و نتایجی که در این مدت کسب کرده‌ام این موضوع خیلی سخت به نظر نمی‌رسد.

با احترام تونی اولیویرا"

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م


3669982
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی اوکراین با پیروزی مقابل فرانسه در دیدار رده بندی جام جهانی به مدال برنز دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیر قلعه‌نویی فهرست تیم ملی را برای دو بازی مقابل ازبکستان و قطر اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی از شاهرخ بیانی مربی تیم نساجی درخواست کرد که دفاعیات خود را برای این کمیته ارسال کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال فولاد توانست در تبریز تراکتور را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های امید پرسپولیس و استقلال در رقابت لیگ امید‌های تهران به تساوی بدون گل رسیدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی ابلاغیه‌ای را در مورد رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس برای نخستین بار دروازه‌اش را در این فصل باز شده دید و دو امتیاز مهم را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ورزشگاه محل برگزاری دو مسابقه از هفته هشتم لیگ برتر فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» احمد دنیا‌مالی قهرمانی تیم‌های ملی دختران و پسران تکواندوی ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را تبریک گفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم تنیس روی میز ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا در اولین دیدار به مصاف تیم رنک اول جهان می‌رود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است