استانی 15:42 - 28 شهریور 1399

مردم امیدی برای کاهش قیمت‌ها از این دولت نداشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد در مورد رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: رعایت تقوای الهی ملاک برتری در بین انسان‌ها در مقابل خداوند متعال است.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه مکانی برای هم اندیشی مؤمنان در هفته است، ادامه داد: جمعه روز به استجابت رسیدن دعاهای انسان‌ها است و همچنین جمع شدن مؤمنان در یک مکان مشخص برای هم فکری و هم اندیشی و افزایش بصیرت است.

امام جمعه پارس آباد در خصوص گرانی‌های افسارگسیخته در جامعه، تاکید کرد: مشکلات اقتصادی و گرانی ضعف مدیریتی است و مردم از این دولت امیدی برای کاهش قیمت‌ها نداشته باشند و حداقل مردم به داد همدیگر برسند.

️وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیان کرد: ما همیشه آماده مبارزه با کفار هستیم و اجازه تصرف حتی یک وجب از خاکمان را به بیگانگان نمی‌دهیم و هفته دفاع مقدس را همه ساله باشکوه‌تر از سال‌های قبل گرامی می‌داریم و آن را به عنوان سند افتخار ملت بزرگ ایران به نسل آینده تقدیم خواهیم کرد تا نسل‌های آینده بدانند ما برای تاریخ خود قهرمان سازی نکرده ایم بلکه شهدای ما قهرمانان واقعی کشور ما هستند.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که ما در جنگ انقلاب خود را به جهان صادر کردیم، ادامه داد: ما در جنگ دشمنان خود را به خوبی شناختیم و دانستیم که چگونه روی پای خود ایستادگی کنیم.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به اینکه مشکلات کشور با اعتماد به جوانان حل می‌شود، تاکید کرد: تا وقتی که نگاه دولتمردان به استعدادها و توانایی‌های جوانان کشورمان تغییر نکند وضع موجود از این بدتر هم خواهد شد.


10721937
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است