استانی 16:31 - 21 مرداد 1399

شرایط پذیرش دانشجو برای رشته پرستاری در پارس‌آباد فراهم شد

ابراهیم امامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه وجود ۳ بیمارستان نقطه عطفی در ارتقا سلامت شهرستان می‌باشد، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان در حوزه بهداشت و سلامت دانشکده پزشکی و پرستاری از مطالبات مردم این شهرستان بوده که امسال رشته پرستاری برای اولین بار در پارس آباد پذیرش خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان پارس آباد با بیش از ۳۰ هزار دانش آموز و دارای رشد جمعیت مثبت دانش آموزی است و رتبه‌های خوبی که در کنکور سراسری خصوصاً درشته‌های پزشکی دارد، عنوان کرد: پذیرش دانشجو پرستاری در شهرستان پارس آباد باعث ارتقا شاخص‌های بهداشت و درمان خواهد شد.

فرماندار پارس آباد با اشاره به اینکه هنر مدیریت کار کردن و ورود به سختی‌ها و مشکلات است، تاکید کرد: مسئول باید ریسک پذیر و دارای ایده و فکر باشد و درگیر مسائل روز مره نشده و طرح‌های توسعه‌ای ارائه دهد تا مسیر توسعه شهرستان را بهبود دهیم.

امامی افزود: ظرفیت‌های بزرگ شهرستان نیازمند توجه بیشتری است و زنجیره تولید و ارزش افزوده باید ایجاد شده و جهش تولید واقعی را محقق نمائیم.

وی بیان کرد: وجود ۵ هزار و ۲۰۰ صنف در شهرستان پارس آباد و تعاملات اجتماعی و فرهنگی خاص شرایط مدیریت را خاص نموده و باید دقت شود در موج دوم شیوع کرونا بر آموزش و فرهنگ سازی تاکید ویژه شود تا از عادی سازی پرهیز شده و شهروندان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی حساسیت و توجه داشته باشند.


10662721
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است