ورزشی 00:39 - 30 مهر 1400

کار سرخپوشان سخت‌تر از همیشه است/ عدد محبوب پرسپولیس برای قهرمانی

بهزاد داداش‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شروع رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برای پرسپولیس با بازی مقابل فولاد در اهواز گفت: تیمی که پنج سال متوالی قهرمان شده و دوبار به فینال آسیا رسیده، قطعاً انگیزه همه رقیبانش را چند برابر می‌کند تا بتواند از پرسپولیس امتیاز بگیرد. شکست مقابل الهلال قطعاً روی بازیکنان و کادر فنی این تیم تأثیرات منفی گذاشت اما استخوان‌بندی پرسپولیس نشان از تجربه بالای آنها برای بازگشت به روزهای خوب دارد.

کارشناس فوتبال ایران درباره اهمیت بازی با فولاد خوزستان ادامه داد: پرسپولیس باید هر چه زودتر بردن را آغاز کند تا علاوه بر فراموشی شکست مقابل الهلال نشان دهد که قدرت همیشگی را برای موفقیت در لیگ برتر ایران دارد.

وی در رابطه با تأثیر بردهای استقلال، سپاهان و گل‌گهر سیرجان در هفته اول روی عملکرد فنی پرسپولیس تأکید کرد: قطعاً این تیم‌ها برای قهرمانی بسته شده‌اند و خرج‌های سرسام‌آور کرده‌اند تا جام را از پرسپولیس بگیرند اما به نظر می‌رسد تیمی که برنده شدن را آموخته، نگاهی به نتایج دیگر ندارد.

داداش‌زاده درباره تفاوت فصل بیست و یکم لیگ برتر با سال‌های قبل گفت: قطعاً کار برای پرسپولیس دشوارتر از گذشته است. اگر تمرکز بازیکنان روی تاکتیک‌های کادر فنی باشد، عدد ۶ که به نوعی برای پرسپولیس است، در تعداد قهرمانی‌های متوالی‌اش تحقق پیدا می‌کند. نیمکت پرسپولیس کاملاً قوی است و اگر این تیم کمی در بحث بازی‌سازی قدرتمند شود، مشکلی نخواهد داشت.

کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه پرسپولیس معمولاً در اهواز به سختی توانسته فولاد را شکست دهد، یادآور شد: فولاد در سال‌های گذشته ثبات خوبی داشت و توانسته قهرمان جام‌حذفی شود، آنها برای سال جاری تغییراتی در کادر فنی و بازیکنان خود داشته‌اند؛ با این حال انگیزه‌شان برای بردن قهرمان چند سال اخیر فوتبال ایران پابرجاست. پرسپولیس اگر هوشیارانه بازی کند، بدون در نظر گرفتن میزبان یا میهمان بودن، توان بردن فولاد را دارد.


11282992
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است