استانی 17:45 - 14 خرداد 1399

۶۴۴ مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان/ ۱۵۳۰۹ بیمار بهبود یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، علی احسان پور بعد از ظهر چهارشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان کووید - ۱۹ در استان خوزستان، اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیصی کرونا در خوزستان و با توجه به افزایش مراکز نمونه در شهرهای بزرگ به منظور تقویت هرچه بهتر نظام غربالگری، از دیروز تا امروز (۱۳ لغایت ۱۴ خرداد ۹۹) ۶۴۴ مورد ابتلای جدید به کووید – ۱۹ در خوزستان شناسایی شد.

وی افزود: از مجموع ۶۴۴ بیمار جدید، ۵۳۲ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی هستند و ۱۱۲ بیمار نیز بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: با احتساب این ۶۴۴ نفر، کل مبتلایان به کووید - ۱۹ در استان خوزستان به ۱۶ هزار و ۶۳۲ نفر افزایش یافت.

احسان پور تصریح کرد: با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم تاکنون ۱۵ هزار و ۳۰۹ بیمار بهبود یافته و یا از مراکز درمانی خوزستان ترخیص شدند و در حال حاضر ۷۱۰ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند.

وی گفت: متأسفانه در شبانه‌روز گذشته، ۱۸ نفر از مبتلایان به این بیماری در خوزستان جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت‌شدگان ناشی از کرونا در استان به ۶۱۳ نفر برسد.

بنا به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و هوشمند با جدیت بیشتر و استفاده از ماسک در خارج از منزل، ضرورت اجتناب‌ناپذیر این روزها و روزهای آینده است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.


10559649
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس هیئت کشتی بسیج کشور گفت: با ورود و هم افزایی هیئت کشتی مازندران، هیئت کشتی بسیج شهرستان ها تشکیل شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمهور با بیان اینکه روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد، گفت: اراده برای توسعه روابط در تمام حوزه ها بین دو کشور داریم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مشاور وزیر بهداشت در امور زنان و خانواده، گفت: فرایند های آگاهی بخشی و نظارت عمومی بر غربالگری مادران باردار، موجب کاهش 25 درصدی ورودی غربالگری شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمهور آذربایجان با بیان اینکه در حوزه مسائل بین الملل نظرات ایران و آذربایجان بسیار به هم نزدیک است، گفت: در چارچوب همه سازمان های بین المللی از یکدیگر حمایت می کنیم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر نیرو گفت: سد قیزقلعه سی نمادی از دوستی و مودت بین مردم دو کشور ایران و آذربایجان است .
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس اتاق اصناف ایران، گفت: مقدمات اجرای طرح شهرک بنکداران همدان در اتاق های سراسر کشور انجام می شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تأثیرگذاری هوش مصنوعی در حوزه رسانه گفت: با وجود این مهم تکلیف اهالی رسانه سخت تر و پیچیده تر شده و فضای مجازی پر از اتفاقات به روز شده جدید است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان، گفت: سال گذشته موفق به اعزام 1800 زائر اولی ها به مشهد مقدس شدیم و امسال اعزام 2500 زائر اولی در برنامه است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و تولیت آستان قدس رضوی، بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور با عنوان «بشری» در بیمارستان رضوی مشهد به بهره برداری رسید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» جانشین قرارگاه جنوب شرق ارتش گفت: باید مقابل توطئه دشمن که شبهه افکنی، دروغ گویی و سیاه نمایی را در دستور کار قرار داده ایستاد و این توطئه شوم را خنثی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است