ورزشی 11:33 - 30 مهر 1393
سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید تنش میان فدراسیون و صداوسیما به هیچ وجه جالب نیست.

ویسی: مردم چه گناهی کرده‌اند؟/ بازی ما و مسجد سلیمان در حد محلات هم نبود

عبدالله ویسی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار روز گذشته تیمش برابر نفت مسجدسلیمان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، عنوان کرد: اصلا بازی خوبی را در این دیدار از سوی دو تیم شاهد نبودیم. فکر نمی‌کنم کسی از دیدن این بازی لذت برده باشد. خودم هم واقعا از کیفیت پایین این دیدار تعجب کردم. شاید دلیل این مسئله حساسیت این دیدار برای دو تیم و اهمیت امتیازی آن بود. اگر یک آدم معمولی را می‌آوردند تا این بازی را ببیند، فکر می‌کرد بازی دو تیم محلی را نگاه می‌کند. واقعا کیفیت بازی ما و مسجد سلیمان در حد محلات هم نبود؛ هر چند که نفتی‌ها از ما باانگیزه‌تر بودند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در نشست‌های خبری شرکت نمی‌کند؛ چرا که این نشست‌ها مشمول محرومیت نیستند، اظهار کرد: فعلا قهر کرده‌ام (باخنده). با این‌ حال درخواست تجدیدنظر برای حکم محرومیتم را داده‌ام. دو جلسه محرومیت را پشت سر گذاشته‌ام و تنها یک جلسه باقی مانده که امیدوارم آن را ببخشند. احتمالا امروز یا فردا جواب این درخواست ما می‌آید و معلوم می‌شود که آن یک جلسه باقی می‌ماند یا نه.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که نظرش راجع به منع ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه‌ها از سوی فدراسیون چیست، بیان کرد: کلا این مسئله شکل خوبی ندارد. مردم چه گناهی کرده‌اند که باید از دیدن بازی تیم محبوبشان محروم شوند؟ رفتار دو طرف به نظر من زیاد جالب نیست. در این که باید حق فوتبال پرداخت شود شکی نیست اما این کل‌کل از سوی دو ارگان دولتی اصلا جالب نیست و باید هر چه سریع‌تر توافق لازم صورت گیرد.

ویسی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره مصاف بعدی تیمش در جام حذفی و این که آیا تیمش هدفی را در این جام دنبال می‌کند، عنوان کرد: همه تیم‌های حاضر در جام حذفی با هدف وارد این جام می‌شوند. یک تیم به دنبال ارزیابی نفرات ذخیره‌اش هست، یک تیم به دنبال جام و یکی هم به دنبال اتفاقات است تا بتواند به کمک آن شگفتی‌ساز شود. تیم من جز دسته آخر است که می‌خواهد شگفتی‌ساز شود و امیدوارم در این کار موفق شویم.

انتهای پیام


5011951
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: حضور در فینال یورو یکی از بزرگترین دستاور‌هایی است که می‌توانید در فوتبال داشته باشید. مشتاق بازی با انگلیس هستیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در خصوص شرایط تیمش پیش از بازی با اسپانیا توضیحاتی را ارائه داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت پرسپولیس گفت: سرخپوشان به بیرانوند نیاز دارند و باید این گلر را برای حضور مقتدرانه در لیگ قهرمانان آسیا حفظ کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتبال اروگوئه با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل کانادا به مقام سوم کوپا آمریکا ۲۰۲۴ دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتبال اروگوئه با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل کانادا به مقام سوم کوپا آمریکا ۲۰۲۴ دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس با در اختیار داشتن بازیکنان مسن در ترکیب خود برای فصل بعد دچار مشکل خواهد شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وینگر تیم فوتبال استقلال تهران قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی جدید پرسپولیس در جلسه معارفه‌اش از آمادگی برای کار در شرایط سخت و دشوار و تاکید بر نظم سخن گفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال تهران در رابطه با تمدید قرارداد با بازیکنان اطلاعیه‌ای را صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس امروز با حضور ۲۶ بازیکن برای فصل جدید شروع شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است