استانی 12:02 - 21 بهمن 1397
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیامی از مردم شریف، مؤمن و انقلابی استان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

دعوت امام جمعه بیرجند برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

‌به گزارش ایسنا‌، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیامی از مردم شریف، مؤمن و انقلابی استان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ به رهبری حضرت امام خمینی (ره) را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، ملت شریف و ظلم ستیز و عدالت جوی ایران اسلامی و مردم با ایمان و انقلابی خراسان جنوبی تبریک و تهنیت می‌گویم.

حرکتی که از سال ۴۲، امام راحل (ره) با پشتیبانی ملت ایران آغاز کرد و به رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ادامه یافت، سبب شد تا گفتمان انقلاب اسلامی ایران را نه تنها در بین مسلمانان بلکه در میان همه مردم آزادی خواه جهان رشد پیدا کند و امروز در یکایک نقاط بیدار جهان شعار " مرگ بر آمریکا، انگلیس و اسرائیل " سر داده می‌شود.

اینجانب با گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی که رنگ و بوی فاطمی دارد، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) از یکایک مردم شریف، مؤمن و انقلابی استان خراسان جنوبی دعوت می‌نمایم همه با هم، برای تجدید بیعت با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) همگام و همراه با ملت بزرگ ایران با حضور ارزشمند خود در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن که تجلی وحدت و همدلی ملت با آرمان‌های انقلاب است، شرکت نمایند.

انتهای پیام


10050666
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون رئیس جمهور خواستار رسیدگی فوری به وضعیت کانون گرد و غبار سراجه در استان قم شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس بیمارستان شهدای هفتم تیر گفت: از شهرری تا قم مرکز جراحی قلب وجود ندارد لذا بر اساس نیازسنجی، احداث این مرکز که یکی از مراکز بزرگ جراحی کشور محسوب می شود، در بیمارستان فیروزآبادی شروع شده و در حدود 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طرح اتصال 500 شهر به فیبر نوری در حال اجراست و تا سال آینده همه شهرهای کشور به فیبر نوری متصل می شوند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس اداره بهداشت شهرستان ری با اشاره به اینکه اورژانس تهران در ری هماهنگی و همدلی چندانی ندارد گفت: بهداشت و درمان در ری نیازمند یکپارچگی در مدیریت مراکز درمانی است زیرا که دچار گسستگی مدیریت درمانی در شهرستان ری هستیم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس کردستان به رسالت و گوشه ای از خدمات بسیج سازندگی در روستاهای دورافتاده استان پرداخت.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان محیط زیست گفت: اهتمام دولت بر رفع مشکلات زیست محیطی دریاچه نمک، تخصیص حقابه های زیست محیطی استان قم و اقدامات مؤثر دیگر در این حوزه، است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هیچ کسی به سبب محدودیت از مدرسه باز نخواهد ماند، گفت: مناطقی که واحدهای مسکونی ساخته می شود، سازندگان باید ساخت مدرسه را هم پیش بینی کنند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه رفع نقاط پر تصادف مورد تاکید رئیس جمهوری است، گفت: اگرچه 3000 میلیارد تومانی که برای کمک به رفع نقاط پر تصادف از منابع بیمه خسارت های بدنی تامین شود به تصویب نرسید، اما مقرر شد این رقم در ردیف دیگری قرار گیر...
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس مرکز هدایت عملیات بحران سازمان اورژانس کشور با تاکید بر اینکه بیمارستان هفت تیر یکی از بیمارستان های کلیدی کشور است که در مواقع بحران مصدومان و بیماران جنوب تهران را پذیرش می کند، گفت: خدمات دهی در مواقع بحران نیاز به هماهنگی ادارات ری...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است