استانی 13:25 - 14 خرداد 1399

برخورد با واحدهای صنفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، امین امینیان قبل از ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا در هشترود گفت: از فرصت کرونا برای اصلاح بعضی از رفتارها و فرهنگ‌ها از جمله برگزاری مراسم‌های عروسی و عزاداری باید استفاده کنیم.

امینیان با اشاره به روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار داشت: امام رحمت الله با شجاعت و تدبیر خود توانست مردم ایران را از تحقیرشدگی تاریخی زیر چکمه‌های استبداد داخلی و استعمار خارجی نجات دهد، مردم ایران به این بزرگ مرد که سیاست مداری اخلاقی و فقهی آگاه به زمان بود اعتماد و تکیه نمودند تا به خواست دیرین خود که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود دست یابند.

وی با بیان اینکه مبارزات علنی امام راحل علیه رژیم پهلوی در سال ۴۲ و پس از رحلت آیت‌الله بروجردی آغاز شد اظهار داشت: ایشان پس از زندانی و تبعید شدن بخاطر اعتراض به لایحه‌ی کاپیتولاسیون هم لحظه‌ای از فکر مبارزه غافل نشدند تا اینکه در سال ۵۷ انقلاب اسلامی به رهبری ایشان به پیروزی رسید.

فرماندار هشترود با بیان اینکه مدیریت بیماری کرونا نباید ما را دچار احساس غرور کند گفت: همچنان نمی‌توان برای مدت طولانی به دلیل بیماری اقتصاد کشور را بسته نگه داشت یا مانع فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی شد در مقابل نباید نسبت به پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی هم بی توجه بود.

وی اظهار داشت: امروز تمامی مراسم‌ها قابل برگزاری است به شرطی که پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده توسط ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا رعایت شود، در غیر این صورت دستگاه قضائی و انتظامی حق برخورد با متخلفان به دلیل به خطر انداختن سلامت و امنیت عمومی جامعه را خواهد داشت.

فرماندار هشترود بر ضرورت برخورد با واحدهای صنفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند تاکید کرد و گفت: متأسفانه آمارها از کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم نسبت به هفته‌های قبل حکایت دارد.

وی افزود: در حال حاضر بزرگترین آسیب می‌تواند عادی جلوه کردن بیماری در بین عموم باشد.

وی در همین راستا بر ضرورت رعایت کلیه پروتکل‌ها در زمان برگزاری آزمون مدارس خبر داد و افزود: در صورت عدم رعایت، مدارس می‌توانند به محلی برای شیوع بیماری تبدیل شوند.


10559367
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است