ورزشی 07:47 - 05 آبان 1393
یوونتوس در هفته‌ هشتم پالرمو را در دیدار خانگی شکست داد تا اختلافش را با رم در صدر جدول افزایش دهد. میلان نیز در خانه برابر فیورنتینا به تساوی یک بر یک رسید.

پیروزی یوونتوس و توقف میلان در سری A

به گزارش ایسنا، هفته‌ هشتم رقابت‌های سری A ایتالیا با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید که در حساس‌ترین بازی یوونتوس در خانه به دیدار پالرمو رفت و موفق شد با دو گل صاحب برتری شود تا با توجه به توقف رم با سه امتیا‌ز اختلاف هم‌چنان صدرنشین فوتبال ایتالیا باقی بماند.

یوونتوسی ها که می دانستند رم برابر سامپدوریا متوقف شده است، با روحیه مضاعف پا به این مسابقه خارجی گذاشتند و در نهایت نیز موفق شدند با دو گل برابر پالرمو صاحب برتری شوند تا موقعیت خودشان را در صدر جدول تثبیت کنند.

برای بیانکونری در این دیدار آرتورو ویدال ابتدا در دقیقه‌ 32 گلزنی کرد تا نیمه نخست با برتری یوونتوس همراه باشد. شاگردان آلگری در نیمه دوم نیز صاحب گل شدند.

این بار فرناندو یورنته اسپانیایی موفق شد در دقیقه‌ 64 گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند تا یوونتوس با کسب سه امتیا‌ز این دیدار 22 امتیازی شود و در صدر جدول سری A قرار گیرد.

در دیگر دیدار مهم اینتر به مصاف چزه‌نا رفت و موفق شد با یک گل به برتری برسد. در این دیدار یکی از بازیکنان چزه‌نا در اواسط نیمه نخست از زمین اخراج شد تا کار برای اینتر راحت شود. در نهایت مائورو ایکاردی موفق شد نراتزوری را در دقیقه‌ 32 از روی نقطه پنالتی جلو بیاندازد تا اینتر با گل این مهاجم موفق شود چزه‌نا را از پیش‌رو بردارد.

میلان شب گذشته در خانه به مصاف فیورنتینا رفت که این دیدار برنده‌ای نداشت و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند. ابتدا این نایجل ده‌یونگ هلندی بود که میلان را پیش انداخت. ضربه سر این بازیکن از روی کرنر ارسالی باعث شد شاگردان فیلیپو اینزاگی نیمه نخست را با برتری به رختکن بروند، ولی در نیمه دوم ژوزف ایلیچ موفق شد بازی را به تساوی بکشاند تا هر دو تیم یک امتیاز از این دیدار را کسب کنند.

در جدول رده‌بندی سری A ایتالیا تا پایان هفته‌ هشتم، یوونتوس با 22 امتیاز صدرنشین است. رم با 19 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و اودینزه با 16 امتیاز سوم است.

هفته‌ نهم سری A ایتالیا فرداشب (سه‌شنبه) با دیدار خانگی ساسولو و امپولی آغاز می‌شود.

در حساس‌ترین بازی‌های این هفته‌ چهارشنبه یوونتوس باید در خانه جنوا برای حفظ صدرنشینی خود تلاش کند و رم نیز به دیدار چزه نا خواهد رفت.

ا‌نتها‌ی پیا‌م


5048201
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است