استانی 15:57 - 10 اسفند 1399

صنعت و معدن در فارس باید بروزرسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت الله رحیمی بعد از ظهر یکشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان فارس بیان کرد: هر زمینی بر اساس نوع کاربری قیمت گذاری خواهد شد و بر همین اساس نیز نسبت به خرید این زمین‌ها اقدام شده و عملیات اجرایی در زمین‌های مورد نیاز طرح‌ها آغاز شده است.

وی اضافه کرد: اگر سالی بر اساس ملاک‌های رهبری نامگذاری شده است دستگاه‌های اجرایی باید به گونه‌ای فعالیت کنند که اهداف تعیین شده توسط رهبری محقق شود و نباید بروکراسی اداری عاملی برای تأخیر در روند اجرایی طرح‌ها شود.

استاندار فارس ادامه داد: در حوزه عمرانی استان فارس با دارا بودن ٢۵٧ میلیارد تومان طرح اقتصاد مقاومتی جایگاه خوبی در کشور داشته است و ٨٢ میلیارد تومان اعتباری است که پس از تلاش دستگاه‌های اجرایی باید به استان اختصاص یابد.

او ادامه داد: نباید یارانه دولتی اختصاص یافته به فارس با احتمال مدیران از بین رود بلکه باید تلاش‌ها به گونه‌ای باشد که کمک‌های فنی و یارانه‌ای به فارس اختصاص یابد.

استاندار فارس تاکید کرد: واحدهای تولیدی برخی دارای مشکل بیمه‌ای و اقتصادی و غیره بوده‌اند و کارگروهی برای رفع مشکلات موجود این گونه واحدها در نظر گرفته شده و تلاش‌هایی که در کارگروه رفع موانع تولید صورت گرفته است باید به اطلاع عموم برسد.

او ادامه داد: صنایع تولیدی و تبدیلی، معادن، صنایع کانی، فلزی و غیره باید در فارس فعالیت بیشتری در حوزه‌های تخصصی داشته باشند این در حالی است که حمایت‌های دولتی نیز در این حوزه‌ها برای فعالین این بخش وجود دارد.

رحیمی یادآور شد: بروز رسانی در صنعت معدن الزام آور است تا علاوه بر جلوگیری از خام فروشی نسبت به جلوگیری از اتلاف منابع جلوگیری شود.


10970974
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است