ورزشی 09:49 - 15 مرداد 1393
برای آمدن به مادرید در بخت‌آزمایی شرکت نکردم
دروازه‌بان جدید رئال مادرید اعلام کرد که تمام زندگی‌اش منتظر پیشنهاد این باشگاه بوده است.

ناواس: در تمام زندگی‌ام منتظر پیشنهاد رئال بودم

به گزارش خبرگزاری فارس، کیلور ناواس تأیید کرده است که مملو از اعتماد به نفس است و آرامش خود را در رئال مادرید حفظ خواهد کرد. وی اظهار داشت: اگر اکنون اینجا هستم به خاطر این نیست که در بخت‌آزمایی خوش‌شانس بوده‌ام. نشان داده‌ام که می‌توانم عالی کار کنم. احساس می‌کنم می‌توانم با تمام این رقابت‌ها روبرو شوم. کار کردن مرا قوی‌تر می‌کند و به من اعتماد به نفس می‌دهد.

ناواس ادامه داد: می‌خواهم تمام سعی‌ام را انجام دهم و تا جایی که امکان دارد سخت تلاش کنم. وقتی کسی برای چیزی تلاش کند، عالی کار خواهد کرد و من امیدوارم در رئال مادرید همه ‌چیز برای من بهتر از قبل باشد.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کاستاریکا باید برای قرار گرفتن درون دروازه رئال با کاسیاس و دیگو لوپز رقابت کند و وی در این باره خاطرنشان کرد:‌ می‌دانم که آنها دو دروازه‌بان بزرگ هستند و این را در سال‌های بازیشان نشان داده‌اند که از بهترین دروازه‌بانان دنیا هستند. آنها الگوهای من هستند و می‌توانم چیزهای زیادی از آنها یاد بگیرم. اگر فرصت بازی در اختیار من قرار بگیرد، نشان می‌دهم که من هم می‌توانم عالی کار کنم.

دروازه‌بان جدید رئال مادرید اعلام کرد که هنوز با کاسیاس و لوپز صحبت نکرده است اما امیدوار است روابط خوبی با آنها داشته باشد. وی اضافه کرد: مطمئنم که آنها بسیار حرفه‌ای هستند؛ انسان‌های بزرگی هستند و به گرمی از من استقبال می‌کنند.

وی اشاره کرد که در تابستان پیشنهادهای دیگری هم داشته است اما نمی‌خواهد از هیچ تیمی نام ببرد. ناواس گفت: از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داشتم. اسم نمی‌برم اما تیم‌های بزرگی بودند. وقتی به من پیشنهاد شد که به رئال بیایم، یک ثانیه هم تأمل نکردم. این رویای من بود و گرفتن این تصمیم ساده بود. تمام زندگی‌ام منتظر این پیشنهاد بودم و سر انجام اتفاق افتاد و من نمی‌توانستم نه بگویم.

وی همچنین از طولانی بودن قراردادش راضی است و در این باره ادامه داد: در 6 سال ثبات خواهم داشت که هر بازیکنی رویایش را دارد. حالا تمام کاری که باید بکنم این است که هر روز تمام سعی‌ام را انجام بدهم و با کاری که انجام می‌دهم، اعتماد به نفسم را بازیابم.


4405805
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است