علمی فناوری 13:28 - 30 فروردین 1393
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته با حضور در بیمارستان، از ماموستا حسام الدین مجتهدی، امام جمعه سنندج عیادت کرد و از نزدیک در جریان وضعیت جسمی وی قرار گرفت.

به گزارش گروه علمی،‌ پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، دکتر سید حسن هاشمی شب گذشته از امام جمعه سنندج عیادت کرد و ضمن گفتگو با تیم پزشکی معالج وی در جریان آخرین وضعیت بیماری و روند درمان وی قرار گرفت.


وزیر بهداشت در این عیادت که رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز حضور داشت، دستورات لازم به منظور تسریع در روند درمان و بهبودی ایشان را صادر کرد و بهبودی و شفای عاجل امام جمعه سنندج را از درگاه باریتعالی مسألت کرد.


بنا بر این گزارش، امام جمعه سنندج از روز سه شنبه هفته گذشته به دلیل افت فشار خون و خونریزی دستگاه گوارش در بیمارستانی در سنندج بستری شد. وی پس از گذراندن شرایط بحرانی بامداد روز گذشته برای ادامه درمان به تهران منتقل و در یکی از بیمارستانها بستری شد. تیم پزشکی مسوول درمان ضمن پیگیری وضعیت جسمی وی، اقدامات درمانی لازم را در جهت تثبیت وضعیت و تسریع بهبودی ایشان انجام دادند.


گفتنی است: ماموستا حسام‌الدین مجتهدی امام جمعه سنندج که حدود 93 سال سن دارد از سال 83 به عنوان امام جمعه سنندج منصوب شده است و از سال 90 نیز به عنوان منتخب مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری حضور دارد.




انتهای پیام/

3519049
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است