ورزشی 18:34 - 11 فروردین 1394
فدراسیون فوتبال سوئد به مناسبت حضور تیم ملی ایران ضیافت ناهاری ترتیب داد.

صراط: در این ضیافت ناهار که هوشنگ مقدس سرپرست تیم ملی به همراه آرین قاسمی و مدیر رسانه ای تیم ملی در آن حضور داشتند، رییس فدراسیون فوتبال سوئد از حضور تیم ایران در این کشور تقدیر کرد.

دیگر مهمانان ویژه این ضیافت لنارت یوهانسون رییس سابق یوفا و نایب رییس پیشین فیفا، دبیرکل فدراسیون فوتبال سوئد و شهردار منطقه سولنا بودند.

رییس فدراسیون فوتبال سوئد با اشاره به قدرت فوتبال ایران و عملکرد این تیم در رقابتهای جام جهانی گفت: بازی برابر ایران یک بازی خاص برای ماست. امروز صبح که رادیو ملی سوئد را گوش می دادم اعلام شد که بازی امشب از دو شبکه تلویزیونی در سوئد پخش می شود. قرار است در یک شبکه گزارشگر و کارشناس به زبان سوئدی صحبت کنند و در شبکه دیگر یک کارشناس به همراه گزارشگر فارسی زبان این بازی را برای مخاطبان تفسیر کنند. این برای اولین بار است که چنین اتفاقی می افتد و رخدادی بسیار جالب توجه است.

او ادامه داد: به غیر از این پیش بینی می شود امشب 35 هزار تماشاگر در ورزشگاه فرندز حاضر شوند. وقتی این ورزشگاه در نوامبر 2012 افتتاح شد ما میزبان تیم ملی انگلیس بودیم. بعد از آن با آرژانتین بازی داشتیم که همین تعداد به ورزشگاه آمدند و حالا بازی با ایران بعد از دیدار برابر انگلیس و آرژانتین و مسی سومین بازی پرتماشاگر فوتبال ملی ماست و از این بابت بسیار خوشحالیم.

یوهانسون هم که مسابقات لیگ قهرمانان اروپا از یادگارهای او برای فوتبال دنیاست، از کارلوس کی روش به عنوان مربی بزرگی یاد کرد که در فوتبال دنیا شناخته شده و مطرح است. او برای تیم ملی ایران هم آرزوی موفقیت کرد.

در پایان هدایایی به رسم یادبود بین دو فدراسیون رد و بدل شد.

یوهانسون هم بعد از دریافت "بج" فدراسیون فوتبال ایران گفت: بج همه کشورها را داشتم، غیر از ایران. اکنون بج ایران را هم دارم به همین خاطر این را به کتم می چسبانم.


6119680
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیوید تیلور کشتی‌گیر نامدار آمریکایی وارد عرصه مربیگری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امید حامدی فر و مهرداد رضایی بازیکنان استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن میزبان دورتموند است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ترانه احمدی گفت: امیدوارم در مسابقات نوروزگاه در بخش اسکیت بتوانم مدال طلا کسب کنم و رکورد دنیا را جابهجا کنم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نوذر رودنیل کارشناس داوری درباره قضاوت موعود بنیادی فر در بازی پرسپولیس و نساجی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برد برابر تیم نساجی کمک می‌کند تا سرخپوشان قهرمان شوند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم برد برابر تیم نساجی کمک می‌کند تا سرخپوشان قهرمان شوند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال صحبت در خصوص اتفاقات تیم را به پایان فصل موکول کرد و از اظهار نظر خودداری نمود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نساجی تیم خوبی است و امیدوارم نتایج خوبی بگیرد و در لیگ بماند که مطمئنم ماندگار خواهد شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است