ورزشی 14:27 - 14 خرداد 1399
مهاجم یوونتوس نسبت به سه ماه پیش آماده‌تر است و این موضوع باعث شگفتی باشگاه و مائوریتسیو ساری شد.

رونالدو با آمادگی‌اش همه را شگفت زده کرد!

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، کریستیانو رونالدو الگویی در تمرین و ثبات است. از طریق شبکه‌های اجتماعی این موضوع قابل مشاهده بود. مهاجم یوونتوس در طول یا در پایان تمریناتش در مادیرا از خود ویدئو یا عکس به اشتراک می‌گذاشت. ستاره پرتغالی برنامه‌ای که باشگاه به او داده بود را اجرا می‌کرد و علاوه بر آن چهار ساعت دیگر تمرین می‌کرد. قدرت و عضلانی شدن رونالدو به تمرینات زیادش برمی‌گردد. 

مهاجم یوونتوس می‌خواست کم‌ترین ریتم ممکن را از دست بدهد و در نهایت برخلافش شد. با این حال این موضوع یک سری انتقادات را به همراه آورد از جمله تمرین کردن در ورزشگاه ملی مادیرا. بازیکن پرتغالی نتوانست تمرین نکردن در کمپ ورزشی را تحمل کند و قرنطینه را ترک کرد. 

او اکنون در تورین است و با هم تیمی‌هایش تمرین می‌کند. ستاره پرتغالی همه را شگفت زده کرده است چه باشگاه و چه مائوریتسیو ساری را چون این بازیکن قوی‌تر و سریع‌تر از گذشته است. 

تست‌هایی که از رونالدو در باشگاه گرفته شده است نشان می‌دهند وضعیتش نسبت به ماه مارس پیش از سفر به مادیرا بهتر است. بازیکن یوونتوس در این مدت چون بازی برگزار نشد توانست استراحت کند و با تمرینات پیوسته، شرایط خود را بهتر کند. 

 ۱۹ روز دیگر قرار است کالچو آغاز شود و یوونتوس و رونالدو در تلاش هستند تا به بهترین شکل ممکن رقابت‌ها را پیگیری کنند. ستاره "بانوی پی"ر پیش از توقف مسابقات به خاطر بحران کرونا فصل خوبی را پشت سر گذاشته بود و در ۳۲ بازی ۲۵ گل به ثمر رساند. در ماه‌های دسامبر تا فوریه یک توقف گلزنی در سری آ داشت و از هفته چهاردهم تا بیست و سوم بدون وقفه گلزنی کرد. در این مدت سه بار دبل کرد و یک هت تریک به ثبت رساند. بازگشت به چنین روندی می‌تواند یوونتوس را در راستای رسیدن به اهدافش که سه جام (سری آ، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا) را پیش رو دارد خیلی نزدیک کند. 

انتهای پیام


10559441
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان از کمک ۵۰۰ میلیارد تومانی برای نوسازی تجهیزات غیرمصرفی فدراسیون‌ها خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی فردا مقابل ازبکستان بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ژاوی سرمربی بارسلونا از تصمیمش برای ترک این تیم در پایان فصل منصرف شد و فصل آینده نیز هدایت آبی و اناری‌ها را برعهده خواهد داشت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرین شاداب برای بازی با آلومینیوم عازم اراک شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان ساندای کشورمان در بخش مردان توانستند ۴ مدال طلا را در مسابقات انتخابی جام جهانی در چین به دست آورند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است