استانی 22:41 - 11 آذر 1398

دشمن در حوادث اخیر یک لشکر را سازمان دهی کرده بود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یدالله جوانی دوشنبه شب در نشست بصیرتی که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: بصیرت لازمه حرکت در مسیر حق است که باید انسان‌های مؤمن و ولایی در صحنه‌های مختلف از آن برخوردار باشند.

وی، بصیرت و آگاهی را لازمه درست عمل کردن در صحنه ها دانست و گفت: در صحنه‌های مختلف جریان باطل شعارهای رنگارنگ سر می‌دهد و برای اینکه دچار اشتباه نشویم باید بصیرت داشته‌باشیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه طبق فرموده امام علی(ع) انسان‌های نجات یافته اهل بصیرت هستند، افزود: کسی همیشه راه درست را طی می‌کند که در میان هیاهوها، غال و قیل‌ها، تحلیل‌ها و پرچم‌های مختلف به اشتباه نیفتد.

جوانی به حوادث اخیر کشور به دنبال طرح سهیمه بندی سوخت اشاره کرد و گفت: طی روزهای اخیر تحلیل های متفاوتی از این اتفاقات شده اما باید در مورد این حوادث تفکر کنیم تا بفهمیم کدام تحلیل درست است.

وی با بیان اینکه در حوادث این چنینی آمریکایی‌ها و عوامل وابسته آن ها در داخل، نقشه‌های خود را در بستر نارضایتی جامعه پیاده سازی می‌کنند، عنوان داشت: هدف این دشمنان گرفتن امنیت کشور، ایجاد شرارت، کشتار مردم و نابودی ظرفیت‌های کشور است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ادعای منافقین مبنی بر اینکه اغتشاشگران مردم بودند، نیز گفت: آیا مردم میان بانک‌ها، پمپ بنزین، تاسیسات زیرساختی، تاسیسات پتروشیمی، بیمارستان، درمانگاه و مراکز خدماتی را به آتش می‌کشند؟

جوانی با بیان اینکه شاید مردم از برخی اتفاقات ناراضی باشند، تجمع کنند و شاید چهار تا شعار هم بدهند، افزود: اما وقتی اتفاقی این چنینی رخ می‌دهد، داستان، داستان مردم نیست بلکه داستان آمریکایی‌ها است.

وی با اشاره به اینکه بعد از تحریم ها آمریکایی ها برای این روزها لحظه شماری می‌کردند، بیان کرد: آن ها دنبال این بودند که کشور را تحت فشار قرار دهند، نارضایتی به وجود آورند و اغتشاگران و نیروی‌های نفوذی خودشان را برای انجام کشتار فعال کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه باید با بصیرت و آگاهی توطئه‌های دشمنان را ناکام بگذاریم، افزود: به فضل الهی ملت ایران با بصیرت عمل کردند و این توطئه وسیع، عمیق و پیچیده اخیر دشمنان را دو روزه جمع کردند.

آمریکایی ها می خواهند عراق را به دوران گذشته بازگردانند

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک چله پر افتخار را پشت سر گذاشته است، عنوان داشت: طی ۴۰ سال گذشته دشمن توطئه های مختلفی علیه انقلاب اسلامی اجرا کرده اما مردم با آگاهی و بصیرت راه درست خود را تشخیص داده اند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان می‌دانند که اگر ملت ایران مقاومت و ایستادگی کند دیگر ملت‌ها هم بیدار می‌شوند و به صحنه می‌آیند، بیان داشت: به صحنه آمدن دیگر ملت‌ها عرصه را بر ستمگران و ظالمان تنگ می‌کند.

جوانی با اشاره به اینکه کشور عراق که روزی در دوران جنگ تحمیلی در مقابل ایران قرار گرفته بود امروز متحد راهبری ما در منطقه است، افزود: پشت صحنه اتفاقات امروز عراق، آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و کشورهای مرتجع عربی هستند تا عراق را به گذشته برگردانند.

وی همچنین به فتنه انگیزی های دشمن در سوریه برای خروج این کشور از حلقه مقاومت اشاره کرد و گفت: جنگ در این کشور برای این بود که ملت یمن در امتداد انقلاب اسلامی ایران قرار نگیرد.

شناخت نقشه های جدید دشمن به سادگی نیست

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با پیام الهام بخش امام راحل(ره) امروز تمام مستضعفین به حرکت درآمده اند، بیان کرد: برای حفظ انقلاب و خون شهدا باید با بصیرت بیش از گذشته متوجه نقشه‌های شیطانی دشمنان باشیم.

جوانی با اشاره به اینکه پرونده آمریکایی‌ها پر از شکست‌های راهبردی از سوی ملت ایران است، عنوان داشت: اما باید بدانیم نقشه‌های امروز دشمنان به سادگی نقشه‌های دیروز آنان نیست بلکه امروز دشمنان نقشه‌های جدیدی از جمله جنگ ترکیبی، جنگ هوشمند، جنگ شناختی، جنگ روایت‌ها را راه‌انداخته‌اند.

وی با بیان اینکه با بصیرت مردم مدت زمان مدت های دشمن کوتاه شده است، افزود: فتنه ۸۸ دشمنان توانست هشت ماه کشور را دچار آشوب کند و در اغتشاشات ۹۶ کشور شش روز دچار مشکل شده اما این فتنه جدید دو روزه توسط مردم جمع شد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا دشمن است و چیزی جز دشمنی از آن ها انتظار نداریم، عنوان داشت: ملت ایران مصمم است که آمریکا را به زیر بکشاند و در این راه هیچ تردیدی ندارد.

آمریکا را زیر پا له خواهیم کرد

جوانی با تأکید بر اینکه تا زمانی که آمریکایی ها و هم پیمانان آن ها به زیر کشیده نشوند به دنبال این هستند که ملت ایران را متوقف کنند، اظهار کرد: روزی جهانیان شاهد خواهند بود که با اراده پولادین مردم ولایی و انقلابی ایران ما آمریکا را زیر پا له خواهیم کرد و این اتفاق به طور حتم رخ خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه امروز تمام حرکت های عدالت خواهانه جهان توسط آمریکا سرکوب می‌شود، افزود: امروز دشمن به یک جا امید بسته است و آن وضعیت ما در داخل است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن می خواهد با افزایش فشارها و تحریم‌ها مردم را در تنگنا قرار دهد و ما را به سمت مذاکره با آمریکا و کوتاه آمدن بکشاند، بیان داشت: دشمن به دنبال این است که مردم دچار نارضایتی، مشکل و ایستادگی در برابر مسئولان نظام شوند اما نقشه‌های آن ها تاکنون روی زمین مانده است.

جوانی با اشاره به اینکه به عقیده برخی در داخل کشور برای داشتن آینده روشن و بدون مشکل باید برای برداشتن تحریم ها با آمریکل مذاکره کنیم، افزود: این نگاه طی شش سال گذشته مهک خورد و مشخص شد نگاه درست همان بود که از آمریکا به عنوان شیطلان بزرگ یاد شده‌است.

آمریکا از طریق مذاکره به دنبال متوقف کردن حرکت جامعه اسلامی است

وی با بیان اینکه اگر ملت و جامعه‌ای تصور کند که با گفت و گو و مذاکره با شیطلان بزرگ مشکل حل می‌شود به طور حتم ساده اندیشی است، بیان کرد: آمریکایی‌ها ما را تحت سلطه، برده و تابع می‌خواهند و ساده اندیشی است که اگر با شیطلان بزرگ حرف بزنیم بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم.

 معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: آمریکایی ها از طریق مذاکره به دنبال متوقف کردن حرکت جامعه اسلامی هستند تا در نهایت طرف مقابل را تسلیم محض خود کنند.

جوانی با اشاره به اینکه کشورهایی مانند آمریکا که در گذشته به راحتی کشورها را اشتغال و کودتا می‌کردند امروز تمام ابزارهای آن ها در برخورد با کشور ایران ناکارآمد شده ‌است، افزود: امروز پهباد آمریکایی‌ها زده می‌شود اما جرأت نمی‌کنند برای مقابله یک گلوله بزنند چراکه ملت ایران در جایگاهی قرار دارد که به تعبیر مقام معظم رهبری او احساس می کند اگر بزند ۱۰ تا می‌خورد.

زمینه های سوء استفاده دشمن از بین برود

وی با اشاره به اینکه در حوادث اخیر کشور دشمنان در بستر نارضایتی مردم نیروی خود را وارد میدان کنند و به نام مردم تخریب، کشتار و آتش سوزی کردند، عنوان داشت: در بازرسی افراد دستگیر شده در این حوادث سلاح و مهماتی از آنان کشف شد که نشان می دهد دشمن یک لشکر برای ایجاد آشوب سازماندهی کرده‌است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه البته همیشه خود فروختگان و خائنان به ملت وجود داشته و در هر مقطعی به نوعی نقش آفرینی می‌کنند، افزود: امروز این منافقین و منافقین جدید و خصوصا اشرار در بستر نارضایتی مردم فعالیت می کنند.

جوانی با تأکید بر اینکه باید توطئه دشمنان را شناخت و در داخل زمینه‌هایی که سبب نارضایتی مردم می‌شود را باید از بین برد،   بیان کرد: در حال حاضر در کشور زخم‌هایی همچون حاشیه نشینی‌ها، بیکاری، گرانی و تورم اعتیاد، مواد مخدرف تهاجم فرهنگی داریم که دشمن از این زخم‌ها و آسیب‌ها استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه کسانی که از اغتشاشات گران و مخربین اموال مردم حمایت و نظام را محکوم می کنند باید پاسخگو باشند، عنوان داشت: این افراد از مسببین حوادث اخیر هستند.

آگاهی مردم قبل از سهمیه بندی سوخت حق آن ها بود

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه طرح مدیریت مصرف سوخت باید در کشور انجام می شد اما حق مردم بود که قبل از این طرح آگاه و توجیح شوند، افزود: پیاده سازی این طرح به خصوص در زمانی که دشمن منتظر نشسته است، اشکال داشت.

جوانی با بیان اینکه اگر مردم آگاه سازی و توجیح می شدند که این تصمیم مسئولان به نفع خودشان و کشورشان است، بهانه کمتری برای پیاده سازی نقشه دشمنان ایجاد می شد، بیان کرد: البته اگر دشمن اینجا وارد نمیشد بنا داشت که لشکر خودشان تا پایان سال وارد صحنه کنند.

وی اضافه کرد: اگر ورود به هنگام و به موقع مقام معظم رهبری نمی بود این اغتشاشات اخیر ۴۸ ساعته جمع نمی شد، باید در تلاش باشیم مسئولان کشور در  تزار رهبری و از جنس رهبری و دارای صداقت، عمل و روحیه جهادی باشند.


10308005
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است