استانی 21:38 - 10 آذر 1400

خدمت به مردم یکی از راه‌های مبارزه با دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود فلاحی سرپرست جدید فرمانداری اهواز شامگاه چهارشنبه در مراسم معارفه خودش گفت: سرباز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستم؛ من از ایل و تبار شهید علی هاشمی و از طایفه شهید بهنام محمدی و شهید علیخانی هستم.

وی افزود: من از طایفه شهیدان هادی کجباف و حاج حمید هستم؛ طایفه‌ای که امروز خود یک فرهنگ و تفکر است و من تربیت یافته همین فرهنگ هستم.

فلاحی ادامه داد: امروز اگر آمده‌ام در سنگری دیگر و ردایی دیگر پوشیده‌ام به واسطه این است که تفکر دولت انقلابی همانند تفکر نهاد انقلابی است در آن خدمت می‌کردم؛ تفکر شهدا، رزمندگان مدافعان حریم ولایت و حرم است.

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: امروز به واسطه نزدیکی این تفکرات برای خدمت آمده‌ام؛ فرزند تفکر نیروهای ارزشی هستم و به آن می‌بالم.

فلاحی اظهار کرد: با تأسی از مقام معظم رهبری اعلام می‌کنم در راه خدمتگزاری به مردم نه یک نهاد بلکه یک نیروی جهادی و انقلابی هستم؛ امیدوارم که توفیق خدمتگزاری به مردم را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: خدمت به مردم یکی از راه‌های مبارزه با دشمنان است، اگر بخواهیم با استکبار جهانی بجنگیم و مقابله کنیم باید به مردم خدمات ارائه دهیم.

سرپرست فرمانداری اهواز افزود: اگر بخواهیم دشمنان را تضعیف و نیروهای خودی را تشویق کنیم باید به مردم خدمت رسانی داشته باشیم؛ من با نگاه خدمتگزاری به مردمی آمده‌ام که در همه برهه‌ها ایستادگی کرده و مشقت کشیدند.

وی ادامه داد: مردمی که راهی جز رأی دادن به تفکر جهادی و انقلابی انتخاب نکردند و به دولت رئیسی رأی دادند؛ اکنون برای همین با هدف خدمتگزاری به عنوان یک سرباز کوچک آمده‌ام.

فلاحی تاکید کرد: عمل کردن به وصایای شهدا و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار می‌دهم؛ بر اساس فرمایش امام حسین (ع) حاجت‌های مردم نسبت به مسئولان نعمت است، پس با چنین نگاه و اندیشه‌ای ردای خدمت پوشیده‌ام.

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: در دورترین نقاط روستایی با تفکر جهادی و به خصوص جهاد سازندگی جاده کشیده‌ایم؛ نه با گفتار درمانی بلکه با همین تفکر جهادی زیرساخت‌های برق، آب، گاز و تلفن را ایجاد کردیم.


11346454
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است