ورزشی 11:40 - 17 تیر 1399

پیمان اکبری تیم والیبال پیکان را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  فدراسیون والیبال، جلسه کمیته انضباطی در تاریخ ۲۶ خردادماه با حضور اعضا به منظور رسیدگی به درخواست پیمان اکبری سرمربی باشگاه پیکان در لیگ برتر والیبال سال ۹۶ مبنی بر مطالبه الباقی مبلغ قراردادش تشکیل شد.

در این نشست که با حضور اکبری و نماینده باشگاه پیکان برگزار شد، پس از استماع اظهارات طرفین، کمیته انضباطی ۱۰ روز برای حصول سازش به طرفین مهلت داد که با گذشت این مدت، توافق حاصل نگردید و با اعلام ختم رسیدگی، رای کمیته انضباطی به‌شرح زیر صادر شد.

پیمان اکبری با ارائه قرارداد سال ۱۳۹۶ که به عنوان سرمربی باشگاه پیکان به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان عقد قرارداد کرده است و توافق‌نامه ۲۱ دی ماه ۹۶ با باشگاه مذکور، ادعا کرده جمعاً مبلغ ۱۴۵ میلیون تومان از باشگاه پیکان طلبکار است؛ با این توضیح که ۳۰ میلیون تومان از اصل مبلغ قرارداد که ۶۰۰ میلیون تومان بوده، باقی مانده است و بابت مالیات، ۲۵میلیون تومان از حساب او کسر گردیده، اما به اداره مالیات واریز نشده است. ۱۰درصد به عنوان جریمه از او کسر گردیده که باشگاه مجاز به کسر پنج درصد بوده است و مازاد بر آن، با نظر فدراسیون است و ۱۰ درصد سهم فدراسیون نباید از او کسر  می‌گردید، زیرا مشمول معافیت از پرداخت این مبلغ بوده است؛ چون از اعضای کادر فنی تیم ملی بوده است و این مبلغ باید علاوه بر مبلغ قرارداد، به او پرداخت گردد.

نماینده باشگاه، در جواب عنوان داشته که ۳۰ میلیون الباقی طلب اکبری مورد تائید است و در خصوص شصت میلیون تومان اگر دلیل ارائه شود، باشگاه می‌پذیرد. در خصوص پنج درصد مازاد، کمیته انضباطی اتخاذ تصمیم کند و در خصوص مالیات، مدارک ارائه می‌گردد. در نتیجه:

* نظر به این که مانده طلب ادعایی پیمان اکبری به مبلغ ۳۰ میلیون تومان مورد تائید نماینده باشگاه قرار گرفته است، باشگاه پیکان مکلف به پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون تومان بابت اصل طلب قرارداد به نامبرده است.

*  در خصوص مبلغ ۲۵ میلیون تومان مالیات اکبری که از وی کسر گردیده و به حساب اداره مالیات واریز نگردیده است، نظر به این که باشگاه پیکان مدرکی مبنی بر واریز این وجه به اداره دارایی ارائه ننموده است، ادعای نامبرده مقرون به واقع تشخیص داده شد و باشگاه پیکان موظف به پرداخت مبلغ بیست و پنج میلیون تومان به آقای اکبری است.

* خواسته ایشان مبنی بر دریافت ۳۰ میلیون تومان بابت ۵ درصد جریمه مازاد بر ۵ درصد که فدراسیون باشگاه‌ها را در خصوص اعمال آن مجاز دانسته است، نظر به این که اکبری در ذیل توافق‌نامه مورخ ۲۱ دی ماه ۹۸ اعمال جریمه ۱۰ درصد را پذیرفته است، مورد پذیرش نیست و محکوم به رد است.

* با توجه به نامه شماره ۱۲۳۷۲/۲۷۵ مورخ ۲۳ مهر ۹۶ فدراسیون والیبال مبنی بر معافیت پیمان اکبری از پرداخت ۱۰ درصد حق فدراسیون، باشگاه پیکان ملزم به پرداخت ۱۰ درصد قرارداد بابت سهم فدراسیون معادل ۶۰ میلیون تومان است.

بنابراین باشگاه پیکان در مجموع محکوم به پرداخت مبلغ ۱۱۵میلیون تومان به پیمان اکبری بابت الباقی مبلغ قرارداد وی است.


10607153
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد تا یک مدیر خارجی برای آکادمی این باشگاه انتخاب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال قصد دارد در پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است