وبگردی 14:37 - 07 مهر 1393
"ژیانگ یو" دستگاهی طراحی کرده است که می تواند این مشکل را به راحتی حل کرده و حتی لباس شما را بهتر از روز اول به شما تحویل دهد. این دستگاه به نام "خشک کن یوگا" شناخته می شود و دارای امکانات گسترده ای خواهد بود.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، حتما برای شما هم این اتفاق رخ داده است که در حال قدم زدن در خیابان ناگهان باران شدیدی می گیرد و تمام لباس های شما را خیس می کند. این باران معمولا بوی بدی را هم به لباس وارد می کند و مجبور می شوید لباس خود را بار دیگر بشویید.



"ژیانگ یو" دستگاهی طراحی کرده است که می تواند این مشکل را به راحتی حل کرده و حتی لباس شما را بهتر از روز اول به شما تحویل دهد. این دستگاه به نام "خشک کن یوگا" شناخته می شود و دارای امکانات گسترده ای خواهد بود.







در این دستگاه اشعه UV تمامی میکروب های لباس های خیس شما را کشته و آن ها را به سرعت خشک و آماده پوشیدن می کند. این دستگاه قادر است در چشم بهم زدنی بوی بد لباس ها را از بین ببرد.



این دستگاه تنها زمانی که باران می بارد به کار نمی آید بلکه شما می توانید لباس های عرق کرده خود را درون آن قرار دهید تا خیلی سریع تمیز، خشک و خوش بو شود. این دستگاه قرار است تا سال 2018 عملیاتی شود.












4832876
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» طوفان شدید بحری موسوم به بریل به لغو بیش از ۱۳۰۰ پرواز، تعطیلی بنادر در آمریکا و افزایش قیمت گاز در اروپا منجر شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» با وجود اینکه بسیاری از شاخص‌های اقتصادی در زمان شروع دولت سیزدهم وضعیت مطلوبی نداشت، شهید رئیسی و مجموعه دولت سیزدهم توانست در ۲ سال و ۱۰ ماه فعالیت، این شاخص‌ها را سر و سامان داده و در مسیر بهبود قرار دهد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» پس از عملکرد ضعیف بایدن در مناظره با ترامپ و بالاگرفتن بحث‌ها درباره جایگزینی وی با یک سیاستمدار دموکرات دیگر احتمال روی کار آمدن کامالا هریس مطرح شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» محمد نوژه دوره مقدماتی پرواز را در ایران و دوره تکمیلی آن را در آمریکا فرا گرفت و در سال 1351 با اخذ نشان و مدرک خلبانی به جمع خلبانان اف-4 پیوست.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در تهران از قدیم قبل از فرا رسیدن ماه عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) در اکثر محله‌های شهر هیاهو و تکاپوی خاصی شروع می‌شد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» محرم آغاز شده و شهر به نشان عزای سالار شهیدان سیاه‌پوش شده است. آغاز سال نو قمری برای ما شیعیان حسین(ع) که همچون سایر آزادگان عالم به خیمه سیدالشهدا(ع) وارد شده‌ایم؛ زمانی برای بازنگری در اندیشه‌های دیروز و شروعی برای دیگرگونه بودن است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از ساده‌ترین اقداماتی که کاربران می‌توانند برای محافظت از گوشی خود در برابر هکر‌ها انجام دهند، روشن کردن به‌روزرسانی خودکار برای برنامه‌ها و سیستم عامل است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در حالی که بسیاری از رای‌دهندگان دموکرات و مستقل، کمترین امیدی نسبت به تکرار پیروزی جو بایدن رئیس‌جمهور این کشور در سال ۲۰۲۴ میلادی ندارند، وی همچنان اصرار دارد که در صحنه رقابت با ترامپ باقی بماند و وی را بار دیگر شکست دهد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» زائرانی که از مدینه به ایران باز می‌گردند با مشکل حمل آب زمزم مواجهند، ولی زائرانی که پروازشان از فرودگاه جده انجام می‌شود، شانس بیشتری برای انتقال آب زمزم به ایران دارند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در گزارش زیر مسیر پیش روی منتخب ملت برای استقرار دولت چهاردهم را بررسی کرد‌ه‌ایم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است