استانی 22:36 - 10 شهریور 1393
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اسلام مخالف گوشه‌گیری و کناره گرفتن بانوان از جامعه و ورزش است، گفت: حجاب اسلامی بانوان در فعالیت‌های ورزشی یک الگوی پویا برای جهان است.

حجاب اسلامی بانوان در فعالیت‌های ورزشی یک الگوی پویا برای جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالله عراقی امشب در آئین افتتاحیه نوزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر پایوران خانواده کارکنان سپاه پاسداران در سالن ورزشی امام خمینی (ره) شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار داشت: ورزش دایره کم‌تحرکی و بیماری را از بین می‌برد و در زندگی فردی هر انسان به خصوص بانوان تاثیر زیادی به دنبال دارد.

وی، ایجاد شادابی، نشاط، تحرک، سلامتی، مشارکت در کارهای عمومی و اجتماعی را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و تصریح کرد: در این جشنواره 26 یگان از یگان‌های مختلف سراسر کشور حضور دارند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برگزاری سالانه جشنواره کوثر در استان‌های مختلف کشور خبر داد و گفت: گروه مهندسی تیپ 45 جوادالائمه با وجود مسئولیت‌های خطیر در استان‌های غرب، شمال غرب و جنوب شرق کشور با میزبانی این دوره از جشنواره فرهنگی و ورزشی را برعهده گرفت.

نقش مادران ورزشکار در خانواده اثرگذار است

عراقی نقش مادران ورزشکار را در خانواده اثرگذار خواند و بیان داشت: مادران ورزشکار می‌توانند در خانواده کانون شادابی باشند و حتی نقشی بیشتر از همسران خود در خانواده ایفا کنند لذا توصیه به ورزش همواره در دین اسلام مورد تاکید قرار گرفته است.

وی برگزاری این جشنواره را فرصتی مناسب برای آشنایی خانواده‌ها با فرهنگ‌های گوناگون شهرهای مختلف کشور ذکر کرد و اظهار داشت: نهادینه کردن ورزش در عموم خانواده‌ها می‌تواند از 70 درصد مراجعات مردم به بیمارستان بکاهد.

اکثر بیماری‌ها با تحرک و ورزش قابل پیشگیری است

عراقی با تاکید بر اینکه اکثر بیماری‌ها با تحرک و ورزش قابل پیشگیری است، یادآور شد: ورزش یکی از توصیه‌های دینی است که توجه به این امر مهم می‌تواند در سلامتی انسان موثر باشد.

به گفته وی؛ این دوره از مسابقات در پنج رشته تیراندازی، شنا، والیبال، آمادگی جسمانی و تنیس در مدت چهار روز با حضور 600 ورزشکار برگزار می‌شود .

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برنامه‌های جانبی دیگری در این جشنواره برای علاقمندان پیش‌بینی شده است، گفت: علاوه بر مسابقات ورزشی، مسابقات فرهنگی از قبیل قرائت و حفظ قرآن کریم تدارک دیده شده است.

عراقی از برگزاری نمایشگاه کتاب در حاشیه برگزاری جشنواره خبر داد و بیان داشت: هجدهمین جشنواره فرهنگی و ورزشی کوثر سال گذشته به میزبانی شهرستان اراک برگزار شد.


4622654
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است